Zeurende buikpijn..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben er op 1e Kerstdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Mijn laatste menstruatie was op 16 november. Dus ben dan nu een aantal weken.

Ik heb nou een aantal dagen een zeurende buikpijn. Vooral voorin mijn buik. Het voelt vaak branderig aan van binnen. Heel af en toe een beetje stekerig.  Heb ook wel last van maagzuur en rugpijn. Ik maak me alleen heel erg druk om die buikpijn. Kan dit een miskraam betekenen? Heb geen bloedverlies.

Heb ook al contact opgenomen met de huisartsenpost, omdat ik best wel bang ben. Zij vertelden dat ik gewoon moest afwachten en weer terug moest bellen als ik de pijn niet meer uit kan houden.

Wie kan mij meer vertellen??

Groetjes een bezorgde dame.

't Klinkt als een groeiende baarmoeder. Vooral de eerste keer deed dit bij mij ook erg zeer. Voor de rest blijft het toch afwachten, maar zolang je geen bloedverlies hebt zou ik me geen zorgen maken. Te horen aan je klachten klink je flink zwanger!

Ook ik had tot en met de 10 week vaak last van buikpijn. Onderin links, rechts voor maakte niet uit.
Maar na die eerste 10 weken was ik er van af. Zolang je niet bloed is er denk ik niks aan de hand. Je baarmoeder moet groeien en je banden en spieren worden slapper.
Sterkte

Liefs Reneke

27 weken en 4 dgn

Hoi, kwam hier met precies dezelfde vraag kijken. Weet pas een paar dagen dat ik zwanger ben en heb continu een lichte stekende buikpijn. Aan de reacties te zien moeten we ons niet teveel zorgen maken. Maar dat doen we stiekem toch wel he, haha!!

Veel succees, plezier engezondheid!! xx

Hoi littlebaby en siesa,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Leuk hoor, zo komen er steeds meer a.s mamas bij. De buikpijn en de steken zijn normaal. Als je de topics leest ook de wat oudere dan kom je deze vraag keer op keer tegen! Het is een kwaal die gewoon bij het begin hoort. Je hele lijf staat op zn kop en vooral in je buik natuurijk he. Je baarmoeder is natuurlijk aan het groeien en de rest moet plaats gaan maken voor de groei, dat gaat echt niet altijd zonder pijn gemoeid. Ik zou er niet al te veel van schrikken. Het kan aanvoelen als erge zeurende ongesteldheidspijn. Meiden, geniet van jullie zwangerschappen.

Groetjes en liefs van

Petra mama van 2 kids en nu 9 weken en 6 dagen zwanger van nr 3

Terug
Bovenaan