zeurende buikpijn

A

Anoniem

Guest
hoi hoi hoi zwangeren

en nu al vanaf vannacht zeurende buikpijn en met om de zoveel tijd
krampen zal het een beetje begonnen zijn (mag van mij) ben nu 38 weken

maar ach het zullen wel voorweeen zijn
moet morgenvroeg naar de vk dus we zullen het wel horen
of het al begonnen is

of misschien gebeurt het wel eerder hahahaha het regend toch dus eigenlijk mooi weer om te bevallen

nou doe het maar rustig aan maar zal toch blij zijn als mijn man weer thuis is

groetjes rt

hoi hoi

o wat herkenbaar die zeurende buikpijn ik heb het ook echt de hele dag door en soms echt van die krampen dat ik denk het zal toch niet begonnen zijn zeker maar ik denk dat het voorweeen zijn bij mijn want anderz duurt het wel erg lang want ik heb het al een week of 2
succes en ik hoop dat het bij je door zet

liefs angela

Hee meiden!

Ook ik herken het.. Vanaf woensdag steeds terug kerende krampen... vanmorgen bij de VK geweest en daar ook weer een knoei harde buik..

Zij zei dat het voorweeen zijn en dat ik iedere middag 1,5 tot 2 uur moet gaan rusten op bed. (lekker makkelijk met een kleintje van bijna 3)

De vk vertelde dat ze zelf as weekend dienst heeft en dat ze denkt me dan nog wel te zien. (bevallen dus!)
Ben benieuwd, want het zou wel toevallig zijn.. Ik roep al tijden tegen dave dat ik tussen 20 en 25 september ga bevallen. Zaterdag is het 22ste  en ben ik precies 38 weken.

Van Bowen ben ik bevallen op zaterdag met precies 38 weken...

Toeval of niet?? we zullen het van het weekend weten!!!

Liefs en succes meiden!

Mar

Hey meisjes,

Ook ik heb hier last van...
Ben morgen pas 34 weken dus zal er nog wel een tijdje last van hebben denk ik..
Is echt wel geen leuk gevoel he,echt zo die steken en zo laag,is ze nu al ingedaald of zo weet het niet,moet woensdag naar de gyn dus zal het dan weten..
Dan nog over die buik maar te zwijgen,ben een magertje van men eigen(altijd 49 kilo)en dan voor de rest percies niks bijgekomen en toch 12 kilo en allemaal in die buik,kan zelfs zelf men schoenen niet meer aandoen,moet ik echt toeren doen op men bed om er toch maar aan te geraken,is wel grappige zicht hoor :)
Moet nu nog vijf weken doen want krijg op iets meer als 39 weken een keizersnede,door problemen met men rug..
Lig dus al maanden in men bed,door men rug dan en ja nu de zs erbij...
Ik zie mij echt niet nog vijf weken gaan hoor..ik lig dus de ganse dag in bed te rusten omdat ik echt niet anders kan en had op 27 weken echt hard last van harde buiken,wel tien om de twee a drie uur en zo en ben ik aan de monitor gemoeten maar alles is dan gebeterd en had er dan weer minder last van...
Nu de laatste week is het dus terug heel fel en vind dit raar aangezien ik dus echt niets doe dus heb echt wel bang dat men meisje wel een vroeger kan komen..
Hoop dat ze toch nog minstens een week of twee drie blijft zitten hoor want stel je voor op 34 weken,is toch wel vroeg he...
Denk dat ze ook al ingedaald is want als ik naar haar hartje luister me de stethoscoop moet ik echt heel laag gaan voor er juist op te zitten,zal het ni woensdag weten..
Ben weer zo benieuwd maar langs de andere kant ook een beetje bang dat ik bv al ontsluiting of zo zou hebben,daarvoor niet maar toch,je weet maar nooit he..
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan