zeurende buikpijn

hallo luitjes ik ben 16 weekjes zwanger en heb vandaag last van een zeurende buikpijn is dit normaal?? heb vorige week wel een blaasontsteking gehad maar dat is nu over...

Hi,

Of dit normaal is, kun je het beste even aan je ha of vk vragen (of desnoods je gyn als je daar bij loopt). Het kan gewoon iets simpels zijn en er bij horen, of nog een nasleep van je blaasontsteking. Maar wij hier zijn geen deskundigen...

Gr. Tamara.

hoi,
zijn het geen 1ste harde buiken??? die kunnen nu gaan optreden.
ik ben nu 20 weken en ik heb er ook al paar weken last van.vooral na het eten,in de avond.
als je het niet vertrouwd kan je weer je urine na laten kijken,kan zijn dat de kuur langer moet worden het duurt langer voor je blaasontsteking weg is vertelde me verloskundige.
kan beter x extra na laten kijken.
ik heb er snel last van zodra ik vermoed dat het kan zijn breng ik zo even weg bij de arts.
succes.
gr marjan

bandenpijn ivm dat de groei sterker wordt ? ik had vanaf begin bandenpijn en vanaf week 16 kreeg ik idd ook harde buiken in de zin van pijn, bandenpijn, niet kunnen bukken enzo, neit de hele buik voelde hard aan maar dat komt door een dikke laag vet die er nog bijop zit

Terug
Bovenaan