zeurende menstruatie pijn

Hoi dames

Even beetje klagen. Heb sinds gisteren een zeurende menstruatie pijn.
Gisteren al hele dag. vanacht eigenlijk niet.
Maar zodra ik op gestaan was kreeg ik er weer last van nu trekt het door naar mijn lage onder rug en mijn rechter bil en boven been.
Soms even iets minder maar dan weer even erger. maar toch wel constant.

Maakt mij beetje bang heb geen zin dat de kleine al komt. Ben dinsdag 32 weken. en woensdag naar de verloskundige.
Laatste tijd al tussen door paar keer geweest. zo zie je dat elke zwangerschap zo anders is. bij de eerste weinig last van   de kwaaltjes en was een fijne en goede zwangerschap. Nu heb ik overal last van. En erg onzeker.

Hoop dat het in de loop van de dag wat rustiger wordt. En zelf proberen rustig te bijven. Maar laatste maand erg veel stres gehad. Moet rustig aan doen maar is makkelijker gezegd als gedaan.
Vooral met een kleuter van 5 die erg druk en ons aaan het uit proberen is hoe ver hij kan gaan. en gaatmaar door.

Zo even genoeg geklaagd.

sorry dames en dat om zondag morgen.

Groetjes Jenny

Hoi Jenny,
Ik zou toch even de verloskundige bellen! Daar is ze tenslotte voor. Als er niks is, kan zij je gerust stellen, en als er wel iets is, is het ook belangrijk dat je er op tijd bij bent, toch? 32 weken is inderdaad nog wel erg vroeg hoor, dat beebje moet nog even lekker blijven zitten!
Sterkte!
Laat je ons nog weten hoe het met je gaat?
Groetjes, Yvette

Hye Jenny,

Hoe gaat het nu?? Hopelijk is de pijn wat minder, denk dat je rustiger aan moet gaan doen. Bel de vk maar gewoon hoor, als het niet vertrouwd, daar zijn ze voor! Beter 10x te vaak aan de bel getrokken dan 1x te weinig!!!

Laat even weten hoe het nu met je gaat en hoe het bij de vk was?!

groetjes Nanda

Die krampen had ik ook, vandaag aan de vk gevraagd en die zei dat m'n knul aan het indalen is, dus dat kan het ook zijn, gewoon even vragen dus, dan weet je zelf ook wat!

Sterkte!

Groetjes Claudia

Hoi

het gaat wel weer, wat beter heb rustig aan gedaan de laatste twee dagen. heb niet gebeld naar verloskundige. maar moet er morgen naar toe voor controle dus geef ik het aan.
Vandaag weer iets teveel gedaan en merk je toch wel ook merk ik al loop ik maar klein stukje dat mijn buik hard wordt.

Loop ook echt te waggelen het zwangere loopje hihi laat morgen wel weten hoe het was bij de verloskundige.

groetjes Jenny

Hoi Jenifer,

hoe is het nu? Voel je je beter dan vorige week? En wat heeft de vk je voor tips gegeven.
Ik heb zelf veel last van harde buiken. Ik weet dat het kan beteken dat je dan teveel doet. Maar volgens mij valt dat wel mee. Zelfs al doe ik de hele dag niks dan heb ik er nog last van.

Hopelijk heb je positief nieuws. En is de beeb gewoon aan het indalen.

liefs,

Terug
Bovenaan