zeurende pijn (beenkramp)

pfffff ik stond vanmorgen op met verschrikkelijke zeurende beenkramp.
vooral als ik ga lopen dan pfffffffff niet te houen meer.
wat zou dit kunnen zijn zeg.
morge maar ffkes dokter bellen denk ik.

Er zijn meer zwangere vrouwen die er last van hebben! Ik heb er ook regelmatig last van en er moet dan echt iemand aan mijn been gaan hangen! :D Af en toe.... Wat het precies is kan k je niet zeggen en als je er echt heel erg last van hebt dan bel je idd gewoon ff de dokter. Succes en k hoop dat je snel van de kramp af bent!

Liefs

Krampen kunnen veroorzaakt worden door een tekort aan magnesium in de spieren. Vraag het even na aan de dokter/VK, ik slik hiervoor magnesium in overleg met VK, (voedingssupl in poeder vorm) en het helpt.

sterkte!

liefs

Ik heb een tijdje last van gehad. Wat bij mij ook hielp; mijn kuiten insmeren met mama benen gel van de Hema, werkt verkoelend en zorgt voor een goede doorbloeding ofzo

Hoi hoi,

Mijn vorige zwangerschap heb ik er ook erg veel last van gehad, nu af en toe een enkele keer.
Wat mij toen erg geholpen heeft, (heb het toen op zwangerschapsgym geleerd)
Voor het slapen gaan als je op bed ligt been in lucht doen en 10x linksom rondjes draaien met voet en dan 10x rechtsom voet ronddraaien. Dat doe je met alle twee je benen en bij mij heeft het toen geholpen.

Succes er mee want het kan vreselijk zeer doen dat weet ik. Paar weken terug heb ik het zo erg gehad, man lief was gelukkig thuis dus die kon trekken aan mijn been . Heb toen 2 dagen een zeer been gehad.

Sterkte...

Terug
Bovenaan