zeurende pijn

A

Anoniem

Guest
Ik ben in mei gestopt met de pil en nu heb ik na een paar weken een zeurende pijn in mijn onderrug, zou het kunnen zijn dat de ongetsteldheid aan het werk is? Dit gevoel heb ik al wel een paar dagen. Mijn man en ik zijn wel druk aan het klussen maar ik denk dat het deze maand nog niet raak zal zijn.Ik wil het wel heel graag maar ben bang dat dit de eerst tekenen zijn van mijn ongi. Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben, groetjes soesje2004.

Hoi Soesje,

ik heb ook altijd zeurende pijn in mijn onderrug als ik ongi ben. Een collega zei eens dat je ongi-klachten vaak ook goed merkbaar zijn als je zwanger bent, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Enig idee hoe lang je cyclus was voordat je aan de pil ging? En als je erg twijfelt, kun je ook altijd even een testje doen, misschien weet je dan meer...

Groetjes,
Tess

Mijn cyclus is ongeveer 29 dagen. Als ik het goed heb berekend moet ik ongeveer volgende week ongi worden. We zijn ook maar pas een maandje bezig en ik heb al gelezen dat het best een lange tijd kan gaan duren. Maar ik blijf hoop houden, groetjes soesje2004

Spannend Soesje! Het zou wel gaaf zijn als het meteen de eerste keer lukt niet waar! Maar nog even geduld dus. Laat je het even weten? Ik duim voor je!
xxx Tess

Hoi Soesje,

Ik ben ook in mei gestopt met de pil en ben inmiddels 12 dagen over tijd. Sinds zaterdag heb ik ook het gevoel dat ik ongi moet worden, zeurende pijn in de buik. Sinds gisteren heb ik ook een heftige pijn (gelukkig niet continu) rechts onderin de buik, vandaag was de pijn zo heftig dat ik er 2 keer van flauw gevallen ben. Ik vraag me ook af of mijn ongi er nu aan komt of dat het de eisprong is (had ik bij mijn tweede kindje ook).
Ik wacht af tot zaterdag en dan zal ik eens testen en evt naar de huisarts.
Bij de andere twee kinderen had ik wel tijd nodig om te ontpillen.

groetjes MP

Ik hoop ook dat het zo zou kunnen zijn, maar ik hoor de andere dames veel over pijn in de onderbuik e.d dat heb ik niet. Gewoon zo een ontzettende irritante pijn in mijn rug. Mijn man masseert me wel maar na een paar minuten is het weer hetzelfde liedje. Ik ben vanmiddag ook nog even in bad geweest, hielp wel maar ook maar voor een paar minuten. Ik word er helemaal gek van, ik zal blij zijn als het over is. Groetjes soesje2004

hoi,
ik hoop voor je dat het raak is en dat het de eerste symptomen zijn
hou ons op de hoogte
gr. tamaar

hey soesje,

heel   herkenbaar je zeurende rugpijn!!
ikzelf heb eeen aantal dagen daar ook last van onder in mn rug...en een beetje   steken links onder in mn buik..pfff
weet je iedereen voelt het weer anders en we willen zo graag en dan weet je gewoon niet meer wat herkenbaar is,is het nou die ongi die moet komen of inderdaad zwanger??!!

Ik hoop het voor je meisje ik duim voor je!!
mijn nod is morgen...spannend....ik had wel ongeveer anderhalve week lang bruine afscheiding tja zegt ook niets toch??

nou meid ik duim voor je!!!!liefs maagd xxx

Terug
Bovenaan