zeurende rug

Hoi, werd vanochtend al wakker met kramperig gevoel onderin de buik en mijn rug rond mijn stuitje en onderrug deden zeer.. Nu begint het weer in mijn rug.... Vind wel dat de kleine lager ligt.
Indalingsweeën misschien?

Sorry, ik kan je niet helpen. Ik heb geen idee! Ik merk wel dat ik nu ook steeds vaker last krijg van de onderrug/stuitje, als ik ook maar iets te lang in dezelfde houding heb gezeten of gelegen. Maar ik kan het niet als kramperig omschrijven, wel als een zeurende pijn. Vervelend is het helaas wel!

Ik heb geen ervaring met (indalings)weeën, maar zouden het ook bekkenklachten kunnen zijn?
die zijn ook zo te omschrijven.... als je je zorgen maakt, langsgaan bij de VK of bij een bekkenfysio!

loop al bij allebei.. Vandaag is het weer minder dus zie wel. Kon gelukkig vanochtend wel naar de wc dankzij nog steeds het laxeermiddel, dus dat geeft ook al minder druk op je bekken.
Heb verder een goede lange nacht gemaakt. Lag er om 9 uur in en sliep al snel tot 11 uur. Naar de wc en toen doorgeslapen tot 5 uur.
Nog een uur wakker en even gelezen en toen weer tot tien over half acht geslapen.
Heeft me ook wel goed gedaan. Merk wel dat ik moeite heb me bij alles het hoofd erbij te houden. Misschien toch ook een beetje het in jezelf keren...

Terug
Bovenaan