Zeurende rugpijn eind zwangerschap

<p>Hoi hoi </p><p>Ik heb vanaf vandaag al de hele dag last van zeurende rug pijn en kleine steekjes in me buik.. zou dit een voorteken kunnen zijn? Wil zo graag ons meisje zien.. hihi </p>

Hallo! 
Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb er ook al een paar dagen last van. En ook van mijn liezen alsof hij er van onder uit komt gevallen. Maar bij mij zet het ook niet echt door. Wel vandaag wederom wakker geworden met soort ongesteldheid krampjes. Bij elk pijntje denk ik "zou dit het zijn?"De laatste dagen duren zo lang. Ik ben 8 juli uitgerekend en jij? 
Groetjes 

Hier het zelfde loop er nu al bijna een week mee #zucht vk zegt dat het normaal is en je lichaam zich voorbereid op de bevalling maar als je het niet vertrouwt toch even bellen. 
Ik ben ook op 8 juli uitgerekend wat grappig?

@Kelly Dat is inderdaad echt toevallig haha. Ik moet zeggen met alle klachten die ik heb, ben ik blij dat het niet meer zo heet is. Pfff dat was niet uit te houden de afgelopen weken. Ben je zwanger van je eerste of tweede kindje?

Ik was 20 juni uitgerekend en ik had eigenlijk verwacht dat ze eerder zou komen maar helaas ben ik nog aan het wachten..het is nu voor mij een beetje de tijd uitzitten. Het wachten vind ik het vervelendst. Je probeert het niet te doen en je bezig te houden met andere dingen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he.
Vorige nacht had ik echt het gevoel, zal het begonnen zijn? Steeds harde buiken en steken bij je schaamstreek en menstruatiepijn maar na anderhalf uur stopte t weer. 
Succes allemaal met de laatste loodjes! 

Terug
Bovenaan