zh bezoekje gahd

Hallo meiden ze zit er nog steeds ja.
Zaterdag gevoel dat ik vruchtwater verloor, verloskundige gebeld en die zei als het binnen 24 uur niet begonnen was ik naar het ziekenhuis moest voor hartfilmpjes.
Gister dus naar het ziekenhuis maar ja dan verlies je geen vocht meer en konden ze niet constateren dat het vruchtwater was en mocht ik gelukkig weer naar huis en gelukkig toch weer thuis bevallen. Nu moet ik het vruchtwater opvangen als ik toch wat verlies (MAAR HOE?????)
Het zeurt nu nog wel steeds dus ik hoop dat het vandaag/ vanavond los gaat. Ben morgen 41 weken dus ben het meer als zat en omdat het niet door wil zetten en misschien in het zh moet bevallen wat ik dus ook echt niet wil eigenlijk niks voor mij maar ja moet het dan moet het.
We zien het wel we blijven wel weer wachten.......

Wat raar dat ze zeggen dat ze dat niet kunnen zien. Mijn verloskundige had van die lange wattenstokjes die donkerblauw kleuren na aanraking met vruchtwatervruchtwater, echt speciale indicators daarvoor dus. Ik moet gewoon opvangen in mn ondergoed (beetje onfris), maar dan schijnen ze t beste te kunnen zien hoe het opdroogt. Als je vliezen echt gebroken zijn (zelfs ad bovenkant), blijf je door de dat toch vocht verliezen, dus is dan zichtbaar in je ondergoed...(sorry voor t onfrisse verhaal)

idd in je onderbroek kan je het gewoon opvangen. Als je echt vruchtwater verliest dan zul je toch van ondergoed moeten wisselen.
Maar je verhaal komt me bekend voor. Ik dacht vanochtend dat ik vruchtwater had verloren maar niet dus. Voel me echt raar in mijn buik en doodmoe en hoofdpijn. Dit alles heb ik ook één dag gehad voor de geboorte van onze oudste dochter. Kan me niet voorstellen dat we weer precies hetzelfde gaan doormaken als toen.

Ik hoop voor je dat het gaat gebeuren vandaag/vannacht.q

Dankje voor de reacties. Ik had van het ziekenhuis een potje meegekregen en daar moest ik het maar in doen. Het strippen doen ze morgen dus zal dan wel niet lang meer duren nu wel wat meer kramperig en zeurderig.
Maar ja hopende op vanavond vannacht en veel last van harde buiken ja doet geen pijn ofzo alleen zit het zo in de weg haha.
Ik hoop dat ik deze week iedereen gerust mag stellen en dat ik thuis kan bevallen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Hej klinkt by jou net zo als hoe het bij mij ging,idd opvangen met maandverband raden ze aan.en strippen deden ze bij mij ook niet toen niet zeker was of het wel of geen vruchtwaterverlies was en dat doen ze ook niet als bv je baarmoedermond nog wat stug is,dat was bij mij toen het geval,maar toen twee dagen later begon de bevalling spontaan en supersnel.hopelijl bij jou ook meis,sterkte met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan