zich vervelen in de auto

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje lars is bijna 14 maanden en de laatste tijd, wil hij niet meer in de auto.
Na een paar minuten begint hij al te jammeren.
Als ik samen met mijn vriend in de auto zit, moet ik hem constant vermaken.
Ik vind dit erg vermoeiend als ik alleen met hem ben en gevaarlijk ook.
Heeft iemand hetzelfde en misschien een tip?

groeten
Rachel

Onze
dochter van bijna 12 maanden vindt het ook niet geweldig om in de auto te zitten. Ik hoor meestal van andere moeders dat hun kind het wel naar zijn zin heeft in de auto. Ik zing vaak liedjes of zet een cd op. Dan danst ze met haar voetjes heen en weer! Een kwartier in de auto is voor haar lang genoeg. Je kan ook een dvd speler kopen voor langere ritten...!!

Hey,

Tom heeft van sinterklaas (zijn oom en tante :p) van fisherprice een auto-speel-ding gekregen, heel handig, met geluidjes, spiegeltje, gordeltje, telefoontje, en een afstandsbediening! deze afstandsbediening, hebben wij voorin, als hij begint te jammeren drukken we op het knoppie, muziekjes beginnen, en meneer is stil.

Ook de radio helpt... erg goed! Of met hem praten / zingen..

Ik heb het ff online voor je opgezocht:

Fisher-Price Micacles & Milestones Musical Activity Dashboard stimuleert het kind elke keer als het in het autostoelje zit. In de mama mode wordt het kind gestimuleerd om met het dashboard te spelen. Mama kan dan zorgen voor 30-40 seconden muziek en licht. Korter kan natuurlijk ook. De Fisher-Price Musical Activity Dashboard uit de Micacles & Milestones collectie bestaat uit:

Zachte telefoon met grappige geluidjes
Sleutel met ring om extra speeltjes aan te bevestigen
4 liedjes
4 grappige geluidjes
stoffen lintjes
dansende lichtjes
geschikt voor de meeste kinderautostoeltjes met 3- of 5-punts veiligheidssysteem
met draadloze afstandsbediening waarmee de (rijdende) ouder de geluidjes en lichtjes kan activeren
Kan in de wasmachine, geschikt vanaf 6 maanden

en de link, ik ben lekker bezig:p

http://www.babyboardrent.nl/

Wat een leuk ding! Nens, weet je misschien ook nog de prijs?

Bedankt voor de tip.
Heb hem besteld via internet.
hij kost ongeveer € 35.

groeten
Rachel

hallo moeders,

Ik zing meestal liedjes met bewegeingen, vooral bij de stoplichten, of ik geef een speeltje in haar hand of een flesje drinken.

Ze blijft tot nu toe wel zoet.
Luna is nu 15 maanden.

suuces ermee, zal best wel weer tijdelijk zijn toch...

Terug
Bovenaan