Zicht in mijn cylus!

Ik heb eindelijk het idee dat ik een beetje inzicht krijg in mijn cyclus. In maart ben ik met de pil gestopt. Daarna was het een zooitje en in juni raakte ik zwanger. Ik heb voor die tijd mega veel testen erdoor gewerkt omdat ik dacht zwanger te zijn (gevoelige borsten en vol gevoel en zo) maar dat blijkt dus de fase na mijn eisprong te zijn en niet mijn eisprong of een zwangerschap. Ik hou ook mijn temp bij en heb ongeveer een cyclus van 33 dagen denk ik (hoop dat het zo blijft). Wanneer ik nu precies mijn ei heb weet ik niet, ik heb een tempdaling-stijging-daling en dan blijft hij hoog.Waar ie dan springt weet ik niet maar wel ongeveer.

Deze maand hebben we niet veel "geklust" dus denk ik niet dat het nu raak is maar ik weet wel wat mijn lichaam zo'n beetje aangeeft erbij.

Dat wou ik ff kwijt, zo leer ik iedere keer wat bij hihi (hoe bedoel je obsessie of misschien wel gewoon interesse).

Ik hoop dat het "vernieuwde forum beter werkt en ons allemaal mooie dingen zal brengen!

Liefs Po

AAAhaaa, je hebt dus een manier gevonden op hier weer te komen. Wat een omweg vind je niet. Ik was ook eerst bang dat deze site verdwenen was maar gelukkig is dat niet zo.

Dus bij jou is het wachten ook weer aangekomen. Toch elke keer wel weer spannend he. Voor mijn miskraam had ik ook een cyclus van 33 dagen en ik ben ook benieuwd hoe snel dat terug gaat komen.

Wie weet is het toch raak, je hoort wel eens verhalen van vrouwen die niet zoveel klussen of er mee bezig zijn dat ze ineen wel zwanger zijn. Dus we gaan wel een klein beetje hopen.

Succes met wachten.

Liefs Bibi

Hoi Po,

Je weet maar nooit! Zaadcellen blijven lang leven dus misschien is het toch raak... Ik duim voor je!

Moet trouwens nog wel erg wennen aan het nieuwe forum. Misschien ligt het aan mijn computer maar die 2 scroll-bars vind ik reuze irritant!

Maar goed, onze berichtjes staan er weer op (al moet je de 20 berichtjes nog wel steeds veranderen in 99).

Succes!

X F

Hallo Po,

Mooi dat je er wat zicht op krijgt. Ik hoop voor je dat het snel raak is. Ik ben net als jou hartstikke ongeduldig mijn ongeduld is beloond nu dat van jou nog even....
Wel gek de laatste 2 wk heb ik echt wat afstand genomen dat lukte maar achteraf bleek ik dus alweer zwanger te zijn. Met mij gaat het verder goed, ben de hele dag door wat misselijk. Heb ik de vorige keer niet gehad. Ik hoop dat dit een goed teken is. Als ik het verhaal van Corina dan weer hoor ben ik weer helemaal onzeker. Nog 12 nachtjes en ik mag voor een echo, ik hou je op de hoogte. Jij mij ook???
Liefs
Biate

Terug
Bovenaan