zichtbaar dat je zwanger bent

Hey meiden,

Bij hoeveel weken zag je bij jezelf dat je zwanger was/bent?. Ik ben nu 9a10 weken zwanger en mijn buik groeit al...maar mede omdat mijn darmen zo vervelend doen...ik voel ook dat er van alles gebeurd in mijn buik.
Ik kan mij herrinneren dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook snel dik was...
Maar ik wil het op min werk enz niet vertellen maar het valt al wel op...dus ik draag nu maar zoveel een sjaal om me heen...
Tis wat ;-)

 
Laat mensen maar denken wat ze willen. Je vertelt het gewoon op moment dat je er zelf aan toe bent. Ook al zegt iedereen op dat moment dat ze het allang in de gaten hadden. Wanneer je het vertelt is aan jou.
 
Als antwoord op je vraag, als ik er moe en belabberd uit zie gaan bij mijn collega's al belletjes rinkelen.
Ik ben altijd erg moet en misselijk. Die hebben het allang gezien voordat er aan mijn buik iets te zien is
 
Hoi Noeltje!
Ik ben net als jij, ik word snel "dik"
Mijn buik begint nu al op te zetten.. Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, alleen m'n beste vriendin. Zodat ik er met iemand over kan praten. Maar als ik daar dus kom dan draag ik ook echt alleen wijde kleding, ik wil het nog even niet verraden haha! Mijn vader reageerde bij m'n eerste twee kinderen namelijk niet zo heel leuk.. En heb dus wel een beetje angst om te vertellen dat ze er een derde kleinkind bij krijgen...
 
Ik ben nu bijna 8 weken, en ik heb de aanleg om dik te worden haha. Dus ik heb al een klein buikje, wat ik door wijde kleren nog goed verborgen kan houden.
Mijn ouders weten het al, dus dan maakt het niet uit wat ik aan doe, maar ik let er wel altijd op.

Ik vind het vreselijk, want ik ben met veel moeite 25 kilo afgevallen het afgelopen jaar. En nu zit er alweer bijna 5 kilo aan !!
 
Terug
Bovenaan