Zichtbaar zwanger

Hey meiden,

Ik ben morgen 17 weken zwanger, en sinds deze week krijg ik echt te horen van mensen, zo.. je gaat het al zien.
Bij de tweede was dit pas rond de 25 weken, dus is een hele gekke ervaring!

Hoe is dit bij jullie?

Al mooie buikjes??

Liefs,

T

Hoi,

Ik ben an het sept forum.
Vandaag op het werk waren er verschillende klanten die heel voorzichtig vroegen of ik in verwachting ben,ik ben nu 13 weken en heb toch al een flink buikje!!

Ik ga me ook niet anders kleden ik vind dat ze het best zien....

Ik weet niet meer precies met hoeveel weken het bij mijn eerste zwangerschap zo goed te zien was..

hoi,

Ik paste zo rond de 12 weken al niet meer in mijn broeken. Kwam toen denk ik mn door opgezette darmen, maar nu heb ik al echt een behoorlijk buikje vind ik zelf! Ik kan niet meer om de positie-broeken heen. Ook mijn collega's zeggen dat je het echt goed kunt zien. Erg vind ik het niet hoor, alleen maar leuk: op en top zwanger! Ik geniet er echt van nu, de misselijkheid is inmiddels ook bijna op zijn retour.

groetjes!

Haha.. nou ik ga denk ik ook mijn zwangerschapskleding van zolder halen.

Gelukkig ben ik in dezelfde periode als vorige keer zwanger, dus ik zal een hoop weer kunnen gebruiken :)

Liefs,

T

Ik ben morgen op de kop af 15 weken zwanger en echt zichtbaar is het nog niet althans voor me gevoel... Ik noem het een zwembandje als in heb je teveel aardappelen gegeten vanavond?? :D Me kleding pas ik al een tijdje niet meer ook omdat me darmen zo aan het opzetten waren... ik heb nu nog 1 broek die ik aankan dus denk dat het tijd word om op zoek te gaan naar een zwangerschapsbroek

ik ben nu 19 weken en al mijn clienten vragen wanneer ik de baby verwacht. Sommige maken zelfs een opmerking van: je bevalt toch pas in de zomer?
Bij de vorige zwangerschap werd er met 22 weken al gevraagd wanneer ik met verlof ging. Hoop dat ze dat nu wat later pas gaan vragen.

Terug
Bovenaan