Zichtbare zoogcompressen

Leuk! De zon schijnt en ik wil naar buiten met m'n meiske.
Kom er alleen achter dat in heel veel zomerhemdjes de zoogcompressen zichtbaar zijn.... Gebruik nu die van de Hema. Iemand tips?

Pietje

Vervelend is dat he? Ik heb een aantal bloesjes met korte mouw aangeschaft, die draag ik los over mijn hemdjes. Dan zie je er niks van. En is toch lekker luchtig!

Ik vond die van Natusan een stuk minder zichtbaar dan degene die ik eerst had (weet niet meer welk merk). En je hebt ook van die siliconen-dingen, lily-padz of zo. Volgens de verpakking zijn die helemaal niet zichtbaar. Misschien is dat iets?

Groetjes,

Eveline

Tegen de tijd dat de voeding op regel is (na 4 weken ofzo, weet het niet meer precies) heb je ze gelukkig niet meer nodig. Tenminste, ik gebruik ze nooit. Alleen als ik de ene borst voed, lek ik wat uit de andere. Maar als ik boodschappen doe ofzo is het niet nodig. Dus niet wanhopen dat het de hele zomer zo blijft! (of ben ik de enige die niet lekt?)

Floor is nu 8 weken en ik lek nog steeds  . Bij mijn oudste is het ook zo'n beetje de hele borstvoedingsperiode zo geweest. En toen heb ik een half jaar gevoed..... Ben bang dat ik die leuke 'senseopads' ook nu weer lange tijd nodig heb! Ach ja, ik heb het er echt wel voor over, ik geniet met volle teugen van het voeden! Ik gebruik trouwens die uitwasbare van Avent. Vind ik ideaal en scheelt aanzienlijk in de kosten.

Hai,

Leuke dingen die "koffiepads"......haha.
Ik kan je er helaas niet mee helpen. Ik lek namelijk al een hele tijd niet meer. Alleen heel soms als ik Wout voed uit mijn andere borst.
Dus mama van Marielle, je bent niet de enige.

xx Nicole

ik ken het probleem, de lilypads werken bij mij niet en ik heb de gewone nog echt nodig, ik hoef maar te denken, hoelaat ze heeft gedronken of gaat drinken en het schiet alweer toe, dit had ik 3 jaar geleden helemaal niet zo sterk

Terug
Bovenaan