Zichzelf verwonden in ledikantje

Hallo,

Wij hebben een probleem met ons dochtertje van 21 maanden. Ze is de laatste 2 maanden super prikkelbaar en heel driftig. Ze is al 2x opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege dit probleem en ze heeft een aantal onderzoeken gehad die tot nu toe goed zijn. Alleen de bloeduitslagen zijn er nog niet.
Ze wordt 's nachts vaak wakker en gaat dan enorm krijsen. Ze wordt dan helemaal wild en gooit zichzelf tegen de spijlen aan en tegen de bovenrand van het ledikantje. Ze heeft regelmatig blauwe plekken op haar hoofdje en is dan de volgende dag natuurlijk nog chagerijniger. We zijn in een visieuze cirkel beland.
Wie herkend dit probleem?

jeetje zeg dat lijkt me naar om je kindje zo te zien doen.
Ik weet niet zo goed wat je er mee kan, als het geen medische oorzaak heeft zoals pijn ofzo dan lijkt het me hoe dan ook een vorm van aandacht vragen.
Maar ja om het maar zo te negeren lijkt me ook geen goede oplossing.
Vraag anders eens aan een arts wat je ermee kan doen als je de uitslag van het bloedonderzoek krijgt, misschien heeft die arts   goede raad.
Ik hoop dat je snel een oplossing vindt, succes ermee
groetjes Martine

dat 's nachts wakker worden, kan dat ook nachtangst zijn? Dan beginnen ze ook te schreeuwen en zo, zonder dat ze echt wakker worden. Als dat het geval is kun je er weinig aan doen volgens mij, behalve proberen haar te behoeden voor al te veel verwondingen. (Mijn ouders hebben nog zo'n ouderwets ledinkantje waar geen spijltjes in zitten, maar dichte zijkanten, is dat misschien iets?)

Als de nachten gerelateerd zijn aan wat overdag gebeurt, dan weet ik het ook niet. Lijkt me wel erg moeilijk. Ze zit duidelijk niet lekker in haar vel. Ik hoop voor je dat jullie er snel achter komen wat haar scheelt.

Sterkte, Joke.

Hoi esther

Als ik jou was zou ik eens een keertje naar je huis laten kijken door een paranormaal iemand,

Mogelijk heb je bepaalde energieen in haar kamer hangen die dit soort gedrag veroorzaken. die hier niet thuis horen.
Dit kan heel ver gaan , tussen hoe laat gebeurdt dit in de nacht?
negatieve energieen kunnen ver gaan en zelfs dit soort gedrag veroorzaken .
overdag gebeurdt dit niet?
Je moet er naar laten kijken al zijn mensen soms nuchter in deze wereld   voor dingen die te maken hebben met paranormaal,
maar de medische wereld kan niet altijd alles verklaren.

succes,
monique

Mogelijk   hangt er een negatieve energie bij haar, dit kan ook de reden zijn dat ze zo driftig en prikkelbaar is.
kijk haar eens in de ogen vaak staan die dan anders dan gewoon.

monique

Hoi,

Het lijkt me vreselijk om dit te zien. Ik weet zelf nog dat mijn zusje vroeger last had van "headbanging syndrome". Ze kon haar emoties overdag niet goed uiten en ging dus 's nachts ook tekeer. Ze sloeg heel systematisch haar hoofd tegen de muur of tegen haar bed. Vreselijk om te zien. Mijn ouders hebben toen in overleg met een kinderpsycholoog manieren gezocht om haar te helpen om zich te uiten en geprobeerd om haar grootste frustraties weg te nemen. Het bleek dat ze zich niet lekker voelde bij de peuterspeelzaal waar ze toen heen ging. Toen ze naar een andere ging was het al een stuk beter. Haar manier van emoties uiten bleek tekenen te zijn. Ze hebben verschillende dingen geprobeerd, maar tekenen werktte heel goed. Mijn moeder liet haar elke avond na het eten een tekening maken van wat ze had meegemaakt. de tekening stelde voor volwassenen niet echt iets voor, maar de frustraties was ze helemaal kwijt.

Ik hoop dat jullie er snel achter komen wat het bij jullie is.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan