Zie dan toch!!!

Kijk eens wat mw'tje dikbil kan!!!
Ze doet het aan de lopende band en kijkt er heeeeel blij bij!
We zijn natuurlijk weer enorm trots..............

Als jullie je afvragen waar die natte broek van komt.........op weg naar de oven kwam ze de kattendrinkbak tegen..........hilariteit alom.............en ik had een goede reden om de vloer weer eens te dweilen, en maudy kon met haar natte broek even mee helpen.........

Wat een trots bekkie !
Hmm alle gevaren al uit vensterbanken en van tafels?.... zeg maar dag tegen losse dingen laten slingeren... here she comes!
Enne kun je nog even stap voor stap uitleggen hoe ze dat doet? Graag heel gedetailleerd als het ff kan. Nee hoor, geniet er maar lekker van!

he Rimke,

Natuurlijk ook al bij de babes gemeld...loslopend projectiel hihihi.
Niks is meer veilig voor die meisjes van ons...en dat NEE dat ken ik...maar Lois luisterd er voor geen meter na, afpakken helpt ook niet, dan pakt ze het met der andere hand weer..zelfs een tikje op der vingers is ze niet van onder de indruk..ik heb een felle donder op de wereld gezet.ppppppffff daar krijg ik me handen aan vol.
succes met de jouwe whahaha

xxx Bambi

Super hè! Jasmijn staat ook sinds gisteren, net 3 dagen voordat ze 10 maanden is. Een maand sneller dan haar zus.
Wat worden ze dan groot hè! en het wordt ook al weer makkelijker. Kortom lekker genieten zo!
Gr. Mamajo

Hoihoi,

Echt een geinige foto van Maudy. En hoe ze er ook bij kijkt, geweldig.
Super om te zien, hoe ze steeds meer zelfstandig kunnen/worden.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan