Zie het even niet meer zitten...

Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 10 weken zwanger (als het nog steeds goed is).
Maar ik voel me zo depri........ik ben alleen maar moe en kan alleen maar huilen. Het liefst zou ik willen dat mijn man de hele dag bij me was.
De eerste echo (nu bijna 2wkn terug) was goed. Maar ik ben er gewoon nog steeds niet gerust op. Ik slaap slecht. Word midden in de nacht wakker en denk dan dat ik een miskraam heb gehad omdat ik krampen en steken voel. Vervolgens slaap ik dus de rest van de nacht niet meer. Voel me er zo beroerd onder!
Snik snik........wie kan mij opbeuren?

Marleen

Hoi Marleen,
Ik kan me voorstellen dat je je zo ellendig voelt. Na een miskraam ben je nooit meer zo ' onbevangen' zwanger..
Ik denk niet dat ik je kan opbeuren want dat gevoel en onzekerheid is er gewoon. Maar gooi je verhaal maar iedere keer lekker hier neer!

Het klinkt echt als een cliche en zeggen is makkelijker dan doen maar probeer te vertrouwen op  je lichaam..

Enne.. het feit dat je zo moe en huilerig bent betekend dat er iig genoeg hormonen door je lijf gieren.. Dat is een goed teken toch??

Succes en ik hoop dat je je snel een beetje betere voelt!

Liefs Janneke

Hoi Marleen,

Ik ken het gevoel. Na mijn miskraam vorig jaar oktober werd ik meteen weer zwanger. Wat was ik ongerust. Ik kan je vertellen, dat ben ik de rest van mijn zwangerschap gebleven.
Die zorgen gaan niet weg, dat was bij mij zo. Echter, ik heb voor mezelf ook  momenten ingebouwd waarbij ik bewust ging genieten van het wondertje in mijn buik. Ik sprak mezelf dan streng toe en ging er dan gewoon voor liggen  of zitten. Zo is mijn zwangerschap toch nog heel bijzonder geworden.

Sinds 28 juli jl ben ik de trotse mama van Sven. Ons knulleke is er eindelijk. En weet je, het moment dat je je kindje op je buik hebt liggen, ben je dit allemaal zo vergeten.

Heel veel succes de komende tijd.

Groetjes,
Maike

He Marleen,

Vervelend dat je zo onzeker bent, maar ik kan het me heel goed voorstellen. Gooi het er hier maar lekker uitals je je er beterdoor gaat voelen.
Ik hoop dat je je snelbeter voelt en toch kunt gaan genieten van je zwangerschap.

liefs,
Dion

Ik begrijp jouw onzekerheid ook. Probeer echt vertrouwen te hebben, iets anders dan hoop heb je niet.

Als ik weer voor een echo stond, dan fantaseerde ik stiekem gewoon hoe het zou zijn als het goed zou gaan.
Ik probeerde hoop te houden, wetende dat het misschien bij de echo volkomen ongegrond was.
Maar iets anders had ik immers niet. En zo kwam ik mijn tijd nu eenmaal beter door.
Als de echo dan echt voor de deur stond, dan was ik natuurlijk heel zenuwachtig!

Houd in gedachten dat heel veel vrouwen miskramen meemaken, maar dat er nog veel meer vrouwen wel een gezond kind krijgen (die al dan niet een mk hebben gehad),

Sterkte en veel succs

gr mama van MD.

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Voel me vandaag al iets beter dan gisteren.
Ik denk dat het gewoon allemaal even teveel voor me was.
Zit nu al bijna 4 weken thuis, omdat ik niet kan werken en dan voel je je op sommige
momenten gewoon erg alleen. Ik heb besloten dat ik maar wat meer in huis moet
gaan doen en wat vaker lekker naar het dorp ga om daar rond te snuffelen en wat boodschapjes te doen. Ik geloof dat ik ff wat afleiding nodig heb.........

groetjes Marleen

Terug
Bovenaan