zie het even niet meer zitten

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

Zit nu op cyclusdag 29 en als ik kijk naar de vorige cyclussen dan ben ik nu dus overtijd. normaal heb ik op cyclusdag 26 al rotzooi en nu helemaal niets. Maar ook geen vermoeden van een zwangerschap voel dus helemaal niets. ik ben bang dat de clomid niet meer aanslaat. ik heb totaal geen vertrouwen meer in de clomid en het liefst start ik vandaag nog met een andere behandeling, heelaas moet ik nog twee rondens clomid gebruiken kans is dus groot dat ik nu 150 mg moet gaan gebruiken. eerst maar wachten tot dag 35 als ik dan nog niet menstrueer en geen zwangerschap dan dus clomid 150 mg.

het lijkt wel of het elke keer moeilijker word om hoop te houden.

groetjes hilda

Hey meid!

heb geen ervaring met het feit dat iemand niet snel zwanger raakt en dus kan ik niet veel voor je doen/beteken...
Wel wens ik je sterkte en kracht toe!

Liefs Elke

Hey meid!

Wat rot dat je er geen vertrouwen meer in hebt! Kun je niet naar je gyn bellen en je twijfels met hem/haar bespreken?

Ik ken het gevoel dat je er allemaal geen vertrouwen meer in hebt en je alles even niet meer zo ziet zitten. Ik heb de afgelopen 3 maanden 'uitgezeten' tot ik eindelijk met IUI mocht beginnen. Ik heb het hele gedoe van zwanger willen worden toen gelukkig voor mezelf op een laag pitje kunnen zetten. Gewoon even klussen als we daar zelf zin in hadden was ook een hele nieuwe wereld intussen! Misschien dat jou dat ook gaat lukken?
Ik zou in ieder geval even contact opnemen met je gyn.

Sterkte!

Liefs Daisy

Hallo Hilda29,
ik draai nog niet zo lang mee en heb geen ervarign in Clomid o.i.d.
Sterkte met deze situatie.

Heb jij geen folikelmetingen dan? Dan kunnen ze toch ook niet zien of de dosering aanslaat? Zou in ieder geval eens contact opnemen met de gyn. En vragen waarom ze geen echo's maken. Bij mij hebben ze halverwege de dosis opgeschroefd om de ronde niet verloren te laten gaan. En kreeg op de hogere dosering wel een goed eitje. Met goed gevolg. Maar daar hadden ze zonder echo's niks van kunnen zien. En hoef jij ook geen pregnyl te spuiten om de eisprong op te wekken dan? Sorry voor de vele vragen hoor. Maar vind het een beetje vreemd dat een gyn je wel clomid voorschrijft maar je vervolgens maar een beetje laat bungelen om het even cru te zeggen.

Sterkte meid! Ik leef met je mee, al is dat helaas zo een beetje het enige wat ik voor je kan betekenen.

Anna

Sterkte lieverd,

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Ik zou indd wel even je gyn bellen, die kan je vast wel verder adviseren. Ik geef je iig een dikke knuffel en ondanks dat we de moed allemaal wel eens verliezen, moet je blijven geloven in de toekomst en op jullie eigen kleine wondertje! Echt......het gaat komen hoor!

Liefs en een knuff Lynn.

Terug
Bovenaan