zie het ff niet meer zitten!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben nooit een klaagkont maar heb zin om nu even lekker te klagen.
aangezien mijn bloedruk erg laag is (46/100)ben ik zo verschrikkelijk moe.
kan het ene been niet meer voor het andere zetten,heb totaal geen puf meer.
alles hier in huis komt op mij neer en normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee maar nu trek ik het gewoon niet.
moet alleen al 4keer per dag heen en weer rijden naar school,en soms 5keer omdat mijn zoontje naar de peuterspeelzaal heen gaat en die is om kwart over elf dan vrij.
en dat kan mijn man ook niet een keer overnemen want hij mag niet rijden vanwege zijn epilepsie.
dus boodschappen enzo moet ik ook allemaal doen.
soms wou ik toch wel eens dat ik een kerel was hoor.
als mijn man ziek is slaapt hj lekker uit en kruipt dan lekker op de bank en wordt dan verwend door mij,maar nu ik zelf helemaal niet lekker ben moet je als moeder zijnde gewoon door.ik ga morgen naar aqepunctuur,hopelijk helpt dat.morgen vroeg moet ik het oude huis schoonmaken en zondag moeten we de carvan opruimen want die met binnenkort ook van de camping af.dus een beetje energie kan ik wel gebruiken.
sorry voor m,n geklaag dames maar moest het even kwijt.
liefs sil

Hey Sil,

je bent vast geen uitzondering, denk dat alle dames wel even wat te klagen hebben zo af en toe!!!

Sterkte er mee ( en jeetje jou bloeddruk is idd wel erg laag pffff!!!)

Doeg. G.

Hoi,

Ik heb ook al zo'n lage bloeddruk. Ik gebruik al extra zout bij mijn eten en heb altijd een zak dropjes bij me (vooral in de auto). Dan voel ik me meteen een stuk beter. Gelukkig hoef ik nog maar 1 dag te werken en dan begint mijn verlof. Mijn zoontje slaapt tussen de middag nog, dus dat scheelt, dan kan ik tenminste ook een tukje doen. 's Nachts slaap ik amper nog ...

Succes met de laatste loodjes.

Gr. Trea

Hey Sil,

Alleen maar goed om het even van je af te schrijven hoor!
En idd... dat hebben we allemaal.. tis ook niet niks en ik vind dat je soms best
even mag klagen. Ben dr zelf niet zo'n kei in, haha, maar begrijp heel goed hoe je je voelt!
Take care!

Groetjes Marleen

Klaag maar raak hoor: daar zijn we voor

En begrijp heel goed hoe je je voelt: mijn kerel is op t moment ook ziek, en wat zijn ze dan zielig....
Terwijl ik door ook een lage bloeddruk erg moe ben en het liefst smiddags zou gaan liggen komt dat er ook niet van... Vrouwen moeten altijd zoveel (vaak van zichzelf)...

Maar heb absoluut respect voor jou met zoveel kinderen die rondlopen; ik heb er maar een en dat is al veel werk!

Veel sterkte en een dikke
We zijn er bijna!

Liefs Nika

nou ik zit er ook helemaal doorheen hoor!!!kan wel janken ben zo moe en ja ik kan niet veel meer doen ,,,
aangezien mijn man altijd in de zaak ik moet ik alles thuis doen geen probleem maar nu begint het toch wel pittig te worden,, ik ben normaal helemaal niet iemand die klaagt ik ga altijd door doe alles zelf maar ben gewoon helemaal op nu pffff

misschien is dit wel eeen stukje wat erbij hoord ofzo? dat je je af en toe zo klote voelt?!
hoop dat het niet zo blijft dan duren die weken wel heeeeeeeeeel erg lang dames!!

sterkte voor iedereen!

liefs cora

Volgens mij noemde al iemand het eerder, we doen het ons vooral zelf aan!
Sommige mensen kunnen zo goed loslaten en de boel de boel laten... ik dus niet!!!
Het huis moet schoon, de wasmand moet leeg, de was gestreken, boodschappen in huis. Daarnaast nog werken, voorbereidingen kinderspullen, evt andere kinderen verzorgen die rondlopen, zelf er nog leuk uit zien...
Normaal pak ik veel op en doe veel. Mijn man werkt veel in zijn eigen zaak en ik pak dan normaal het grootste gedeelte in het huishouden. Ik heb helemaal niet te klagen over hem, want hij helpt echt met alles (zonder vragen). Maar ik wil hem normaal zoveel mogelijk ontlasten en doe dan gewoon dingen zoals ik het graag wil (mijn eigen manier is dat ook nog de beste manier in mijn ogen).
En ja, nu lukt het niet altijd even makkelijk... en dan moet je eigenlijk hulp vragen. En dat kan ik juist niet!!! Dus creeer ik stress bij mezelf omdat het allemaal wel zo moet als ik wil! En dat is dus niet slim!!!

hoi

Nou ik ben ook echt aan het aftellen hoor,bij de 1e had ik dat niet zo maar nu.nog 2 weekjes werken en dan verlof,nog 3 weken bah,wil ik een dutje doen tussen de middag gaat mijn dochter  natuurlijk weer niet slapen dus ik ook niet,terwijl als mijn moeder oppast of ze is bij mijn moeder dan wel.ach de schat ze voelt het ook hoor zon baby.maar breekt wel op en dan die lekkere nachten slapen met rugpijn pijn aan je kruis,heerlijk.nou ik weet wel na deze bevalling ben ik er klaar mee.dan hebben we een meid en een knul beter kan je niet hebben toch.toch geniet ik wel van die bewegingen in mijn buik en zo en ik weet ook dat ik na de bevalling mijn dikke zwangere! buik wel effe zal missen,maar toch ook wel weer lekker als ik mijn gewone kleding weer aan kan.ach meiden nog even volhouden dan komt het van zelf goed toch? haha gr wendy 30+4wk

Terug
Bovenaan