A
Anoniem
Guest
hoi hoi
ik ben nooit een klaagkont maar heb zin om nu even lekker te klagen.
aangezien mijn bloedruk erg laag is (46/100)ben ik zo verschrikkelijk moe.
kan het ene been niet meer voor het andere zetten,heb totaal geen puf meer.
alles hier in huis komt op mij neer en normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee maar nu trek ik het gewoon niet.
moet alleen al 4keer per dag heen en weer rijden naar school,en soms 5keer omdat mijn zoontje naar de peuterspeelzaal heen gaat en die is om kwart over elf dan vrij.
en dat kan mijn man ook niet een keer overnemen want hij mag niet rijden vanwege zijn epilepsie.
dus boodschappen enzo moet ik ook allemaal doen.
soms wou ik toch wel eens dat ik een kerel was hoor.
als mijn man ziek is slaapt hj lekker uit en kruipt dan lekker op de bank en wordt dan verwend door mij,maar nu ik zelf helemaal niet lekker ben moet je als moeder zijnde gewoon door.ik ga morgen naar aqepunctuur,hopelijk helpt dat.morgen vroeg moet ik het oude huis schoonmaken en zondag moeten we de carvan opruimen want die met binnenkort ook van de camping af.dus een beetje energie kan ik wel gebruiken.
sorry voor m,n geklaag dames maar moest het even kwijt.
liefs sil
ik ben nooit een klaagkont maar heb zin om nu even lekker te klagen.
aangezien mijn bloedruk erg laag is (46/100)ben ik zo verschrikkelijk moe.
kan het ene been niet meer voor het andere zetten,heb totaal geen puf meer.
alles hier in huis komt op mij neer en normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee maar nu trek ik het gewoon niet.
moet alleen al 4keer per dag heen en weer rijden naar school,en soms 5keer omdat mijn zoontje naar de peuterspeelzaal heen gaat en die is om kwart over elf dan vrij.
en dat kan mijn man ook niet een keer overnemen want hij mag niet rijden vanwege zijn epilepsie.
dus boodschappen enzo moet ik ook allemaal doen.
soms wou ik toch wel eens dat ik een kerel was hoor.
als mijn man ziek is slaapt hj lekker uit en kruipt dan lekker op de bank en wordt dan verwend door mij,maar nu ik zelf helemaal niet lekker ben moet je als moeder zijnde gewoon door.ik ga morgen naar aqepunctuur,hopelijk helpt dat.morgen vroeg moet ik het oude huis schoonmaken en zondag moeten we de carvan opruimen want die met binnenkort ook van de camping af.dus een beetje energie kan ik wel gebruiken.
sorry voor m,n geklaag dames maar moest het even kwijt.
liefs sil