zie het ff niet meer zitten

he meiden
ik zie het ff niet meer zitten zondag alweer 35 wk zw en ik kan echt niet meet `s nachts niet kunnen slapen afgelopen weekend met spoed bij de arts geweest ivm hyperventilatie dacht echt dat het eind nabij was vreselijk en dan die harde buiken de hele dag door voel me zo ellendig ook voor me andere kids mama heeft nergens puf en zin in niet echt gezellig dus gelukkig zijn ze erg lief voor me en helpen ze me ook echt op hun manier straks komen opa en oma en die nemen ze lekker mee voor een nachtje hopenlijk kan ik dan ff bij tanken want dit is ook niks en nu maar hopen dat het met 37wk word geboren sorry voor het klagen moest ff
hoe ist met jullie?

hoi,

Ik leef helemaal met je mee........ Ik zie het de laatste paar dagen ook ff niet meer zitten, vannacht maar 2 uurtjes geslapen, pijnlijke aambei (heb nu zalf, hopelijk gaat deze nacht beter), jeuk op mijn buik,benen vooral 's nachts. Vocht vast houden, laag HB, maagzuur, bekkenproblemen, maarja het is voor het goede doel, nog even volhouden. Er zijn meerdere stellen in onze vriendenkring die graag zwanger willen worden, en waarbij het niet kan of lukt, wat dat betreft neem ik de kwaaltjes maar voor lief. Wel fijn dat we hier ons hart even kunnen luchten, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje ):-

Lekker dat jullie andere kids even naar opa en oma gaan, kun je even bij tanken. Die kans had ik dinsdag, ze zijn om 9.00 uur opgehaald, en wij hebben ze woensdagmiddag daar weer weggehaald, wel jammer dat ik woensdag nog moest werken. Nog één dagje werken en dan heerlijk verlof!

Rustig aan en lekker genieten van de rust vanavond. (tis wel stil als ze er niet zijn, maar dat is ook wel weer erg lekker, beetje dubbel gevoel vind ik altijd).

Fijn weekend!

wat balen dat je er even doorheen zit :(

doe maar lekker rustig aan, en voor je het weet heb je je wondertje in je armen, en weet je waar je het allemaal voor deed!

hier gaat alles goed. op de harde buiken na.
gek wordt ik ervan!
dinsdag op woensdag nacht dacht ik serieus dat ik ging bevallen.
mn harde buiken werden weeen!
k was op vakantie in brabant (woon zelf in rotterdam) dus lag echt te smeken: nee, laat haar niet nu geboren worden!
de volgende dag heb ik t lekker rustig aan gedaan met manlief
en mn ouders gingen met nathalia naar het dierenrijk. (we waren samen met mn broer,zusje en ouders op vakantie)
zo kon ik ook even heerlijk bij tanken.

en idd die nachten!!! pppfffff.
kan niet wachten totdat ik weer op mn buik kan slapen (ben een echte buikslaper)
en heb continu van die "dode" benen en armen.
niet fijn!

ben nu 36 weken en 3 dagen.
aan de ene kant zou ik haar t liefst vandaag nog in mn armen willen hebben.
aan de andere kant heb ik zoiets van:
laat haar nog maar even zitten! moet nog een aantal dingen doen, aantal dingen kopen, 16 mei groot feest van mn ouders, 22 mei gaan we in ondertrouw, en vanaf 23 mei mag ze komen :p

succes allemaal met de laatste loodjes!

liefs do

die laatste loodjes zijn ook zwaar, iedereen heeft meer behoefte aan klagen

qua aambei valt het mee, eentje gehad en zalf werkte.

hier komt mijn geklaag:
Wel onrustig zijn, licht slapen, 3x nachts wakker, overdag ook regelmatig slapen, krampen/harde buiken, manlief onrustig en hyper, dan hebben we nog 4 katten en 2 vogels met 3 jongen en komt volgende week zwager met kat bij ons intrekken. mits hij zijn zolder klaar heeft, na 21e mag hij niet meer bij ons intrekken tot ruim na de geboorte. Helpen is ok maar we gaan niet alles voor hem doen, hij is 34 en mag wel wat initiatief tonen.
Daarnaast ook stress om de badkamer, lekkage bij aankoop huis en nu is het van kastje naar de muur spel en niemand wil dokken.

Morgen moederdag, ma en pa zouden hier komen pannekoeken eten maar mijn zus wou weer even roet in het eten strooien. Ik heb het helemaal met haar gehad. ze manipuleert nog steeds mijn ouders ook al woont ze nu 180km verderop (pddnos) Zij bepaalt dat zij morgen langskomt en zij bepaalt het tijdstip. nou nee dus. Ma gezegd dat wij met hun lekker pannekoeken gaan eten bij ons en als zuslief ondertussen langskomt heeft ze een sleutel en kan ze daar wachten tot mijn ouders tijd voor ze hebben. Dat gaan ze doen maar ze vinden het wel moeilijk om die grens te trekken.
Oja fysiek ben ik gewoon heel moe en alles is anders, vooral de huid beneden, daar moet ik zo aan wennen. droog en scheurt snel ipv hoe het was.
Oja het weer is ook kut, geen warmte en zon en dat tijdens ons verlof?

15 mei is hier een popfestival waar ik heen wil dus hopen dat ik mij goed voel, 22e verjaardag van mijn man, hopen dat alles lukt met de voorbereidingen en weer en daarna mag deze komen, vanaf 23 mei hihihihi net als Do.

word ook nog leuk, 27e was de verjaardag van zijn moeder en 29e de sterfdag, 10 juni uitgerekend, op mijn ouders trouwdag, het zit vol bijzondere dagen die komende tijd. dat maakt het ook nog spannend.

Ach per moment is het verschilllend of ik geniet of dat ik er compleet genoeg van heb

Iedereen sterkte! enne straks zijn wij de gelukkigse mensen met ons kleintje in ons armen :)

ik denk dat dat er echt bij hoort, dat laatste stukje lijkt zo eindeloos te duren....

heb er zelf ook moeite mee.
Heb ook nergens meer zin in en verveel me soms echt, terwijl er toch genoeg te doen is met 2 kleine kinderen in huis.

Nou, succes iedereen met de laatste loodjes....

Groetjes(37wkn4dgn)

Dit is toch echt de beste plek om ff te klagen!! hier snapt iedereen wat je bedoelt en we denken ws allemaal hetzelfde!

ik begin steeds meer moe te worden en ik krijg steeds minder slaap! ergens klopt er iets niet!
moet er ineens uit te plassen.... hoefde ik eerder nooit!! en om dan weer s in slaap te komen is ook n drama!
t gaat pijn doen bij mn schaambeen (onderin) dus loop lekker te waggelen..... maar ach... nog ff doorzetten!

suc6!!

liefs

Wat fijn zo'n klaagplek.
Begin het slapen op mijn buik te missen.
Heb altid weinig slaap nodig gehad, maar zo weinig als nu is wel heel erg. Moet andere mensen dingen in mijn huis laten doen. Van de week stond zelfs mijn vader voor mij te stofzuigen te dweilen. Kreeg er gewoon een minderwaardigheidscomplex van.
Moet weet niet hoe vaak naar het toilet. Vooral 's nachts.
Artsen hebben besloten mij as dinsdag te gaan opereren aan mijn pols mag nog meer niks doen.
Duurt hooguit 14 dagen voordat dat weer over is. En wat nu als ze eerder komen, Wat moet ik dan ?????

Nog even volhouden, het is het vast allemaal waard.
Succes nog even dames.

Liefs Tamara
35 weken zwanger van een tweeling

He wat vervelend dat je je zo voelt, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter!
Het is inderdaad ups en downs.. ik heb vooral veel moeite met het leren kennen van mn nieuwe lijf en de beperkingen en signalen die daarbij horen. Ik doe veel te snel te veel en ben nog steeds verbaasd als ik dan instort. Ik heb veel harde buiken gehad van week 19 tot ongeveer wk 30, daarna werd het gelukkig wat beter. En misschien kan ik nu ook beter rust nemen dan daarvoor. Ze zijn er nog steeds maar niet meer zo ontzettend vaak. Nu de laatste 2 weken voor mn verlof in, mijn vervanger is eindelijk ook gecontracteerd en begonnen pfieuw.. vannacht droomde ik dat ik ontdekte dat ik met mn hoogzwangere buik nog prima kon hardlopen, hup daar ging ik ;-) succes allemaal met de kwaaltjes en de mindere/ slechte dagen en jij met de operatie Tamara!
liefs Ingrid - 34 wk

Terug
Bovenaan