zie het niet meer zitten

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,
Ik ben even een paar dagen druk geweest mijzelf bezig te houden. Gelukkig was het weer goed. Ik heb afgelopen woensdag meegekregen 2cm ontsluiting te hebben. Ik blij. Morgen moet ik weer voor controle naar mijn arts, maar volgens de ass zou dat waarschijnlijk niet meer nodig gaan zijn. Nou dikke neus dus. ik zit hier gewoon thuis zwanger te zijn en hopeloos te worden. Ik heb een continue harde buik veel rugpijn en als ik wat eet is mijn buik het er niet mee eens. Door de verkramping lijkt alles nog veel erger in de knel te zitten dan eerder in mijn zwangerschap. Mijn omgeving is ook echt zo bezig met wanneer ik nou toch eens ga bevallen, gek wordt ik ervan. krijg je van die opmerkingen "ze hebben er nog nooit 1 laten zitten"ja dat snapt deze hopeloze ook wel, maar dat helpt mij nu niet.
Ik heb imiddels al liters tonic op (kinine) hot spicy food en jawel ook sex zat even in het patroon. Nou niets heeft mij verder geholpen.

Wie heeft er nog een tip, kan mij opvrolijken en of is nog veel zieliger dan moi?????

thanks alvast co tje

jeetje meid, aan je verhaal te horen kan je inderdaad niet echt blij zijn, ik heb niet veel tips voor je behalve even volhouden nog er is een begin (2cm), hou je hoop maar daarop, 1cm kan nog langer duren, maar die 2cm heb je al, nog heel even en je hebt je beeb in je armen en dan ga je lachen in de toekomst om hoe je je nu voelt.

heel veel succes  en maak nog iets leuks van de laatste dagen.

Manal 38+2

He bah vervelend en dan de omgeving nog met hun handige tips.
Ik hoop echt voor je dat het gauw komt. Morgen moet je weer? Misschien beval je spontaan vannacht of nu al... Zal leuk zijn!!

Succes
Monique

Hoi Cotje,

een bloemetje om je op te vrolijken.

Ik  voor je dat je snel mag bevallen.

Kruimel

Terug
Bovenaan