zie het soms niet meer zitten..........

Even klagen...
De dagen van onze jongste (bijna 8 weken) zijn  zo wisselend. De ene dag slaapt hij heerlijk tussen de voedingen door en drinkt hij de flessen leeg. De andere dag gaat slapen erg moeizaam, veel krampen  en spuugd hij bijna alles uit! Vanmorgen na de eerste twee flessen flink gespuugd waardoor hij voor 11 uur al zijn derde set kleding aan had. Zit er nu even helemaal door.
Het is zo lastig omdat ik soms denk dat het lekker gaat en er dan weer zo'n 'terugval' komt.
Ik herken  dit helemaal niet van de oudste, die was een stuk 'makkelijker'. We zullen er wel even doorheen moeten, het is alleen zo dat ik verwachte (hoopte??) dat de krampen en het spugen na een week of 6 minder zouden worden zoals je doorgaans overal leest en hoort.

Ik ga vanavond maar eens vroeg mijn bed in!!

Jeetje wat vervelend zeg! Zielig is dat he als ze krampjes hebben? Bij Tijn werkte cinababy erg goed, maar dat het je vast al geprobeerd gok ik! Wel rot dat hij zoms zo veel spuugt! Ik kan me goed voorstellen dat je had gehoopt dat het even makkelijk zou gaan als bij je oudste hoor!
Neem lekker ook tijd voor jezelf , en inderdaad een keer vroeg je nest in doet wonderen. Veel suc6, enne, lekker een beetje 'klagen'mag best, haha!
Liefs, eline

Hoi, hoi,

Herkenbaar hoor! Onze dochter heeft ook erg veel last van buikkrampjes, waardoor ze meer huilt en ook het overgeven herken ik.

Britt is nu 7 weken en het gaat gelukkig een stuk beter. Dit is wat ik er aan doe.
Ik geef borstvoeding: dus zelf drink ik geen koemelk meer. Drink zelf erg veel Venkelthee (zonnatura).  Natuurlijk let ik op de voeding, geen koolsoorten, geen drop, geen  kruiden, etc.  Daarnaast gebruik ik van de VSM Cinebaby druppels. Ook krijgt ze voor iedere voeding een lepeltje, Sab simplex. Dit is alleen in de Duitse apotheken te krijgen.

Doordat ik deze maatregelen allemaal tegelijk heb genomen weet ik niet waar het aan ligt, maar alles beter dan een huilend kind. Zeker omdat je gewoon kon horen en voelen dat het haar darmpjes waren.
Nu heeft ze af en toe nog eens wat krampen maar ik blijf lekker deze maatregelen volhouden.
Zelf het overgeven is minder. Ze geeft nog wel eens wat terug, maar dat is normaal. Wel is dat wat ze terug geeft altijd erg slijmerig... Weet niet waar dat aan ligt.

Ik wens je heel veel succes en hopelijk heb je wat aan mijn tips.

Juffy

Hoi,

Lastig hè, erg herkenbaar!
Moet zeggen dat Milan nu ff weer een lekker weekje heeft, maar daarvoor zat ik er ook ff doorheen, krampjes, spugen, huilen, krijsen, en inderdaad elke keer hoop je, nou nu zal t wel voorbij zijn... We moeten er ff nog doorheen!
Heb verder geen tips voor je, dus kan je alleen maar suc6 wensen.

Gr. Esther

Herken dit ook wel.
Celeno heeft ook al zo lang last van krampjes en ook spugen(hoewel dit laatste erg mee valt).
Hij is nu 10 weken en het is ook nog steeds niet over helaas.
Het is wat je zegt de ene dag zo goed als weg en dan de volgende weer terug.
Nutriton helpt erg goed tegen spugen.
Heb nu sab simplex tegen de krampjes en merk in ieder geval wel dat het wat doet, helpt ook heel goed als ze niet kunnen poepen.
Gebruik het sinds kort, dus kan nog niet zoveel zeggen.
Heb hele goede verhalen erover gehoord.
Maar goed hopelijk is het snel over.
Sterkte ermee.

xx

Terug
Bovenaan