Zie het weer helemaal zitten!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Moest vandaag op controle bij de gynaecoloog, daar loop ik nog steeds sinds de beboorte van mijn dochter en zo'n 1 keer per jaar kom ik daar nog, en heb hem mijn verhaal verteld dat het zwanger worden niet zo snel wil lukken en dat ik nog steeds geen positieve ovu test heb gezien.
Hij heeft een echo gemaakt en daar was een heel mooi eitje te zien wat donderdag of vrijdag zou gaan springen.
Dan zit ik op dag 18 of 19 en wij maar klussen rond die dag 14! Bleven altijd wel nog ff doorklussen, maar toch was het anders.
Volgende week mag ik dan bloed laten prikken op progestoron om te kijken of ik echt een eisprong heb gehad.
Ben weer helemaal gerust gesteld en heb er weer het volste vertrouwen in!

Moest ik ff kwijt!

Groetjes mama van 5

Hoi mama van 5

Dat is tenminste een positief bericht, dat doet me goed!

Ik zie het zelf nu even niet meer zitten maar jouw positiviteit straalt de goede kant op en dat doet goed!!

Liefs Jessy

Hee mama van 5!

Zie je nou wel dat je lichaam gewoon goed functioneert! Al die zorgen... pfff.. goed dat je het nu bevestigd hebt gekregen. En ja... dat van die dag 18 of 19... daar ben ik dus ook twee ronden terug achtergekomen. En idd ook daarvoor maar telkens rond die dag 14 klussen... niet zo gek als je dan niet zwanger raakt...

Klus er deze week maar lekker op los (dan doen wij dat ook, want ik verwacht mijn eitje tegelijk met jou!)  en hopelijk gaan we dan echt deze maand naar het volgende forum!

Liefs,

Tammy

hey mama van 5
wat geweldig nieuws ku nje echt blij van worden he
nu even gauw raak mikken he
heel veel succes van tamaar

Bedankt voor jullie reacties!
Heb mijn lief al helemaal geinstrueerd, dus hij weet wat hem te doen staat.
Nu ik het eitje gezien heb, heb ik echt zoiets van: daar gaat een kindje uit voort komen!
Maar ja, blijft natuurlijk nog altijd afwachten. Heb er in ieder geval weer een goed gevoel over en dat is heel wat waard!

Ben ook blij dat ik er over begonnen ben bij de gyn en dat ik er niet nog een paar maanden mee gewacht heb. Mocht het deze maand niet zo zijn of iets niet goed zijn dan wordt daar in ieder geval wat aan gedaan.
Meiden, wacht dus geen jaar voor je naar een arts stapt!! Ook al doen ze niet meteen wat, een verhelderend gesprek kan al heel goed zijn.

Succes met klussen!

Liefs mama van 5

Hee,

JIj hebt alle reden om zo in je nopjes te zijn. Heerlijk he, na zo een bericht kun je er weer helemaal tegen. En fijn dat je het hier opschrijft zodat wij er ook iets aan hebben

Groetjes
talke

Terug
Bovenaan