Zie ik het nou goed?

Haii Dames,

Vraagje!!

Ik heb altijd een cyclys van 32 dagen en ben nu dan ook 4 dagen overtijd. Ik durfde absoluut geen test te doen en voel me ook niet echt ziek ofzo. Vandaag heb ik besloten om toch een test te doen (goedekope kruidvat) nu gaf die na 1 minuut een super licht streepje aan. Mag ik stiekem blij zijn dat ik zwanger ben???
Na de zoveelste teleurstelling.

Hebben jullie ervaring hiermee?

Xxx

Gefeliciteerd. 
Ik heb van de 2 ook de 2 voor 5 testen gedaan voor de kruidvat en beide testen. 1 met normale urine en de ander met ochtend urine, gaven beide 2 streepjes.  

Dus ik hoop ook met jou mee dat de testen goed zijn. 

Nee is niet eerste. Ik heb een van 8 en van 1 maar heb 3 maanden geleden ook zoiets meegemaakt. Ik was een aantal dagen overtijd en ik voelde me zo ziek echt alle zwangerschap verschijnselen voelde ik maar toch bleven de testen negatief begon na 2 weken ook te bloeden. Dus achteraf gezien was ik gwn schijnzwanger.
Maar nu zie ik toch een licht streepje en bij de vorige testen zag ik dat niet.

Dat lijkt me ook naar!
maar als die een streep geeft, meet tie toch hcg! 
Als je de behoefte hebt, ik zit Al samen met 2 dames in een ap. We zijn alle 3 in augustus uitgerekend. Wie weet wil je mee kletsen .
dan kan je je nummer sturen naar mandje_x@live.nl

Mijn eerste test gaf ook een heeeeel licht streepje aan, ik was hier ook wat onzeker over maar het klopt inderdaad hoor; een streepje is een streepje!! 
Dus van harte gefeliciteerd! ?

Terug
Bovenaan