zie ik spoken?

A

Anoniem

Guest
Ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik er niet zo mee bezig zou zijn. Dat ik, zeker de eerste maanden, nog niet steeds zou denken dat ik zwanger zou zijn, maar ja. Alles lijkt nu te duiden op een zwangerschap. Kan iemand me helpen? Zijn dit tekenen van zwangerschap (nod: 30 okt denk ik):

- ik kan mijn handen niet meer op mijn buik leggen, heel gevoelig. Zelfde met op mijn buik slapen
- slapeloosheid (nu al!?)
- ontzettend lichtgeraakt. Ik raak over mijn toeren van de kleinste dingen

slapeloosheid?!?!?!!? is dat een zwangerschapskwaal al zo vroeg? dacht dat je dat pas met dikke buik kreeg doordat je gewoon niet lekker meer kan liggen dan en draaien enzo. en de hele tijd moet plassen enzo!

Nee hoor meiden, deze kwaaltjes kunnen al heel vroeg optreden...en wat dank je van dromen..heeeeeel veel dromen. Tenminste dat hoor ik van een vriendin. Ben zelf druk bezig met zwanger worden.
Veel suc6

jeetje, dat wist ik niet! ik slaap vanaf vrijdag al bijna niet meer. droom heel veel en heel intens! goh. ben benieuwd of dit iets met elkaar te maken heeft

Hoi Hanna,

Voor ik aan de pil was (18 jaar) was ik altijd erg regelmatig ongesteld, had ik nooit klachten e.d. voor mijn menstruatie. Nu ik weer gestopt ben met de pil (zoontje van drie,ik ben ook van het andere forum stuk over zeer onregelmatige cyclus, bruin bloedverlies e.d, ik kan maar geen goede naam voor mezelf verzinnen, ik wil namelijk niet onder mijn eigen naam.)heb ik elke keer voor ik ongesteld wordt erg veel last van mijn borsten, sinds een week ook in een keer puistjes (die ik anders nooit heb) en nog meer van die rare dingen, waardoor ik iedere keer denk van misschien was het deze maand wel raak. Maar elke keer wordt ik weer teleurgesteld. De klachten beginnen bij mij ook altijd 2 weken van te voren en soms zelfs langer.

Kortom het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent, maar helaas ook van niet.

Groetjes

Terug
Bovenaan