Zie je nu wel

bea, ik vind je berichtjes gewoon grappig, ik bedoel dit zeker niet slecht hoor!!!! ik herken me een beetje in jouw berichtjes denk ik... vandaag voel ik me ook beetje 'raar', heb zin om gewoon te beginnen huilen, maar ik probeer me in te houden natuurlijk... Sorry als vorig berichtje verkeerd was over gekomen...
liefs,
kaat
 
Bea, je kunt hier wat mij betreft alles kwijt hoor, gewoon zeggen wat je dwars zit en zo. Als je eens geen reacties krijgt moet je dat niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vraag ook erg veel hier (wil gewoon veel weten).

Groetjes Po
 
Dag Bea,

Tuurlijk ben je niet stom!! Gewoon juist lekker vaak een berichtje plaatsen en op anderen reageren, dan krijg je ook vaak genoeg antwoord terug. En een kleine tip: zet een duidelijk onderwerp boven je berichtje. Als je zet dat je zo maar even wilt babbelen, slaan mensen je bericht misschien wat sneller over. Er is hier ook zo veel te lezen...

Liefs, Inge
 
Hoi Bea

´t is toch zeker heerlijk dat je even alles eruit kunt gooien, hier.
Ikzelf zit nogsteeds in een vreselijk gevecht met mijn werkgever en als ik hier dan even m ´n ei kwijt kan en er reageren wat meiden van`wat een eikels`
dan kan ik er gewoon weer even tegen.
gewoon blijven doen ookal reageert er soms niemand, het word zeker gelezen.
en dus even bij stil gestaan.


Jeanette
 
Dank je wel, nu voel ik mij weer heel wat beter. Ik krijg tijdens het lezen van jullie reacties gewoon de tranen in mijn ogen, zo lief vind ik jullie!!!
snik, snik

Liefs Bea
 
Terug
Bovenaan