Ziek....én wéér twee tandjes op komst!

Aaaaaaaaaah,arme Delano...Hij is ziek,erg verkouden en alweer twee tandjes op komst!
Kwamen die tandjes bij jullie ook zo vlot achter elkaar?
Delano kreeg ongeveer twee weken geleden de eerste,een paar dagen erna nummertje twee,en nu prijken er bovenin twee die er nét niet door zijn...pfffffffff,arm kind.
En aan de dunne dat hij is,echt zielig hoor.
Hopelijk knapt hij snel weer op.
Groetjes Tanja

AAHHHH!!!!
Dat die tandjes maar snel gaan doorkomen, zo zielig, doet ook zo'n pijn.
Linde kreeg nr.2 ook snel na nr.1, en ik weet dat Roos, mijn oudste haar tandjes ook in setjes van twee kreeg.
Nou veel beterschap!!!!!

groetjes Danielle.

Tja,het heeft natuurlijk ook zijn voordelen,als ze in setjes van twee komen,is hij er dubbel zo snel van af!!!
Ach,ik vind hem nu gewoon zo sneu,dan wil je het zo van hem overnemen.
Maar goed,inderdaad hopen dat ze er snel door zijn.
Groetjes Tanja

Ja het kan, Die van mij heeft er ook twee tegelijk onder gekregen. En het grappige hiervan was Op 1 april zag ik iets wits (weet ik veel, de eerste keer dat ik dit mee maak)
Dus ik denkt ooohh hij krijgt tandjes hij is al door. Ik s'avonds weer kijken en Wegggg is het!!!!??? da's vreemd zeg ik zag ze toch en mijn vriend zag ze toch ook echt waar!
dacht nog mischien heeft hij een grapje uitgehaald (tenslotte 1 april) Ik voelde ook niks meer. Maar ja de volgende dag zag je twee gaatjes in het tandvlees en nu zitten er al twee behoorlijke puntjes, (waar mijn vinger ook al kennis mee gemaakt heeft trouwens) En hij is er gelukkig niet te erg ziek van geweest, wel wat hangerig en rode konen!
Groetjes Jolanda

Hoi hoi,

Het kan erg snel gaan.
Jaimey had met 6 maandjes 2 tandjes onderin.
Voor de 8 maanden had ie er weer 4 bij.
Hij heeft nu 6 tandjes en ik heb het idee dat ie er weer last van heeft en dat er onderin weer bij gaat komen.

Ik hoop dat de klachten snel minderen bij je kindje!

groetjes kaat

Terug
Bovenaan