ziek alweer

A

Anoniem

Guest
mijn kleine meissie is nu alweer ziek
net vorige week buikgriep gehad
gisteren ging het weer iets beter alleen heel erg hoesten en snotverkouden
en vannacht was ze elk uur wakker en vanmorgen weer dikke koorts 39,6
ik weet t ff niet meer ,wat ik moet doen
ze drinkt zo slecht en gaat overgeven als ik doordram met de fles zeg maar
en dan die koorts erbij
ben net donderdag bij de dokter geweest en die zei dat t goed was met dr, hoesten zat bovenin en niet in de longen, oren waren oke.......... geen uitdroging door overgeven,  
gewoon een griepje/ verkoudheidje door   de wisseling van t weer
en nu weer koorts , ik weet t ff niet meer
zijn er meer kindjes vaker ziek?
en wat doen jullie met het slechte drinken?
groetjes een overbezorgde mama snik

Wat naar zeg...
Ik kan je niet echt tips geven, Isis is gelukkig niet vaak ziek (tot nu toe 2x) en drinkt bijna altijd goed, maar ik wel je wel even een hart onder de riem steken.

Sterkte, en beterschap voor je meisje!!

Groetjes,
Myrna mv Isis

heey meissie!!

gossie wat sneu toch allemaal.....
ik kan me zo goed voorstellen dat je zorgen maakt....
zo'n klein humpie kan niets zeggen  en je wilt helpen, het liefst zou je het van ze over nemen......

meid ik wil je van hier even een knuffel geven,,,,

ik kan je niet zo goed helpen, maar anders gewoon lekker geven wat ze wilt(sap oid)  en heel veel knuffelen.....
en vertrouw je het echt niet gewoon de dokter bellen hoor!!!

liefs tobi

aahh sneu als die kleintjes ziek zijn, maar als je het niet vertrouwd dan gewoon weer de huisarts bellen. Ze ziiten er niet voor niks

Groetjes sandra

Kijk even bij de topic "vraagje over koorts".
Hierbij een advies van mijn vader die huisarts is.

Jeske mv Ilse

hoi hoi,

Wat zielig he!
Ik ken je probleem, Julian is ook al veel ziek geweest en gaat dan ook gelijk in hongerstaking.Ik heb er wel veel van gelerd moet ik zeggen. Het lost zich vanzelf weer op. Hij dronk ook een paar dagen maar 300 cc, geen fruit en groente en nog was hij niet uitgedroogd. Wat ik heb geleerd is dat zolang ze traantjes in hun oogjes hebben en het velletje niet rechtop blijft staan op het handje als je die beetpakt dan  zijn ze niet uitgedroogd.Ze kunnen dus met veel minder vocht dan je denkt. Die 500 cc die het cb zegt is een richtlijn voor gezonde kinderen, niet voor een kindje dat ziek is.
Zolang Annique niet alleen maar slaapt, voor zich uitstaart en niet meer levendig is, is het een kwestie van uitzieken en af en toe een paracetamol. Heel zielig, maar gelukkig niet ernstig.In fruit en groente zit ook heel veel vocht. Je zou misschien ook gewoon vker kunnen aanbieden. Waarschijnlijk haalt ze de schade na het ziek zijn weer in qua eten.

succes meid, want ik weet hoe moeilijk het is om je kleintje zo te zien!

liefs leetje 1981

dank je leetje voor je peptalk
had ik wel ff nodig
maak me zoveel zorgen
ik werk op een kinderdagverblijf waar zo vaak kindjes ziek zijn , en dan naar huis gaan
maar met je eigen ukkie is het net of je zelf ziek bent ofzo
pfffff erg zwaar dus
ze huilt nog dikke tranen met tuiten gelukkig
bedankt
liefs sandra

Zielig he als ze ziek zijn.
Marissa is ook best vaak ziek. Ze is nu 9 maanden en heeft een paar weken gelden oorontsteking gehad. Daarvoor kreeg ze antibiotica. Ze had toen koorts en wou niet meer eten en drinken.

Nu heeft ze weer blaasontsteking. Dit uitte zich in hoge koorts (40 c) en zielig en hangerig zijn. Dus nu weer aan de antibiotica. Verder is ze ook al een aantal keer verkouden geweest. Door de antibiotcia voelt ze zich nu ook niet lekker, dus weer weinig eten en drinken. Vooral drinken is belangrijk. Tsja het liefst zou je het overnemen van ze maar ja dat gaat helaas niet.

Terug
Bovenaan