ziek, alweer...

neus zit dicht, oren zitten dicht, keelpijn, pijn in mijn nek en schouders, af en toe pijn in mijn buik. De 3e keer in een paar weken. Stress?? Word er zo moe van. Moet eigenlijk straks naar de verloskundige maar denk dat ik afbel.
 
hoi hoi
ja ik ken het dat snel snot verkouden worden BAH
ik weet niet of je nog meer kinderen hebt lopen of veel in de beurt komt van andere kinderen
aangezien ik er ook nog 1 van 3 heb lopen hier en die gaat naar de peuterspeelzaal is het een broedmeschine voor bacterieen dus ik heb zo weer wat opgelopen
dus ja bij ons is dat eigenlijk wel normaal hihi
 
Hey beterschap, vervelend zo snel achter elkaar. Ik loop ook al te hoesten van Januari de ene keer meer als de andere keer heb net ook weer een verkoudheidje opgelopen. Zodra ik 1 van me kids hoor hoesten begin ik gelijk met hoestdrank 3 x per dag om het de kop in te drukken. Ik denk omdat we zwanger zijn ons imuumsysteem wat zwakker is. Je geeft veel van je vitamines en reserves aan je kleintje weg. Veel fruit en groentens en vroeg naar bed en frisselucht. Voor je keel drop als je geen hoge bloeddruk hebt, thee met honing en mintjes enzo om op te zuigen.

Beterschap xxx
 
Beterschap! weet hoe het is, heb zo ook een aantal weken gelopen tot ik toch maar eens naar de dokter ging, bleek het longonsteking te zijn!
Nog een paar weekjes.. :)
 
@ Allemaal,

bedankt voor de steun.
Ja ik heb nog 5 kinderen en ik denk inderdaad dat die me steeds aansteken. Pf, ben nooit ziek en nu iedere keer. Het vervelende is dat het uit voorzorg hoestrank enzo nemen niet meer helpt. Normaal heb ik van die drop vicks, en dan heb ik de hele dag geen last meer, maar dat helpt nu ook maar een paar uurtjes. Ik heb multivitamine en elke dag fruit, maar toch pik ik elk virusje mee. Nou ja ik ga straks als de kids naar school zijn mijn bed weer in tot ze weer terug zijn.
 
ach ja volgens mij zijn we extra vatbaar. ik ben al vanaf december verkouden en al 2 keer mijn holtes ontstoken en 1 keer oorontteking, alle drie de keren zo erg dat ik een kuur moest hebben. hopen op aldoor mooi weer, wie weet wordt het dan beter.
 
Terug
Bovenaan