ziek/beroerd van muggenbeten???

Heey meiden,

Zoals de topic al aangeeft heb ik een vraag over muggenbeten.
Kunnen kindjes hier ziek van zijn?
Roderick zijn gezicht zit helemaal onder de muggenbeten. Ze zijn open en er loopt echt vocht in een straaltje uit (vies verhaaltje, sorry)
Echt heel zielig ook.
Wie heeft goede tips wat je hier mee kunt doen?
Hij had ook verhogong net met tempen.
Maar nu weet ik niet of dat daar ook van is.
Ik hoor graag van jullie

Groetjes Marianne

hoi Marianne,

wat sneu voor hem zeg! Ik weet niet precies of de verhoging van de muggenbulten kan komen, maar dat ze er goed last van kunnen hebben weet ik wel zeker. Het is ook mogelijk dat hij allergisch reageert op de beten...ik heb er zelf geen ervaring mee of verstand van maar heb er wel eens van gehoord.

Ik zou zeggen kijk het even aan en als je het niet vertrouwt gewoon even overleggen met de huisarts ofzo.

Sorrie dat ik geen betere tips voor je heb...
Sterkte ermee en ik hoop dat je kleine man er snel geen last meer van heeft.
groetjes Tamar

Hoihoi,

weet je zeker dat het muggebeten zijn? Levi heeft nl rondom zijn ogen ook allemaal bulten met pus maar dat blijkt krentenbaard te zijn. Het is bij hem alleemaal een beetje ontstoken en hij heeft daar ook wat verhoging bij.

goretjes chimene

Heey meiden.

Het zijn echt muggenbeten,
ze zitten verspreid over heel zijn gezicht.
En het is eerst een klein rood stipje en dan zetten ze helemaal op en barsten ze en dan komt er dat vocht uit. zit gewoon een schijf in zeg maar.
Nu heb ik ook wel eens gehoord dat je allergies voor insecten beten kunt zijn. Vandaar dat ik benieuwd ben of iemand van jullie hier meer over weet.
Ik hoop dat het morgen minder is.
En weet je wat het gekke is? Ik kan geen mug vinden op zijn kamer.
Anne-Sophie heeft ook een paar beten en daar kan ik er ook geen vinden.
Chimene, ik zal toch effe ik de gaten houden of het dan roch geen krentenbaard is want dat is natuurlijk  heel erg  besmettelijk.