Onze dochter is bijna 10 maanden... ze is qua ontwikkeling en voedingsschema als een kindje van 8 maanden (9wk te vroeg geboren).
Nu heeft ze sinds donderdagmiddag al diarree, echt waterig. Ze heeft er verder geen koorts bij en wel vrolijk. Wel kijkt ze witjes en soms spuugt ze er een klein beetje bij.
Nu eet ze dus ook al geen vast voedsel meer sinds vrijdag.
Wel drinkt ze zo rond de 500cc.
De ha zei dat dit prima was, zolang ze bleef drinken en niet suf of koortsig zou zijn.
(tefefonisch besproken)
Maar weet iemand hoelang dit kan duren of nog wat tips?
Omdat de ontlasting zo dun is kan ik haar geregeld helemaal schoon aandoen en ik maak me een klein beetje zorgen omdat ze geen vast voedsel wil eten. Af en toe eet ze stukje soepstengel, enige wat ze wil op het moment.
Zal dus wel een virusje ofzo zijn?!
Herkenbaar?
Nu heeft ze sinds donderdagmiddag al diarree, echt waterig. Ze heeft er verder geen koorts bij en wel vrolijk. Wel kijkt ze witjes en soms spuugt ze er een klein beetje bij.
Nu eet ze dus ook al geen vast voedsel meer sinds vrijdag.
Wel drinkt ze zo rond de 500cc.
De ha zei dat dit prima was, zolang ze bleef drinken en niet suf of koortsig zou zijn.
(tefefonisch besproken)
Maar weet iemand hoelang dit kan duren of nog wat tips?
Omdat de ontlasting zo dun is kan ik haar geregeld helemaal schoon aandoen en ik maak me een klein beetje zorgen omdat ze geen vast voedsel wil eten. Af en toe eet ze stukje soepstengel, enige wat ze wil op het moment.
Zal dus wel een virusje ofzo zijn?!
Herkenbaar?