Ziek dochtertje

Hallo,

Vannacht heeft mijn dochtertje (van 22 maanden)  3 keer alles onder gespuugd en nu vraagt ze steeds naar drinken.
Ik heb haar een flesje thee gegeven maar die wil ze niet, zelfs niet met een heel klein beetje suiker erin.
Misschien heel stom hoor, maar ze is eigenlijk nooit zo ziek dat ze moet overgeven en ik weet niet goed wat ik haar wel en niet kan geven.
Ik durf haar ook geen brood te geven dus ze heeft een paar crackertjes gegeten.

Hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt.

Groetjes, Anna
 
hallo

klinkt als een buikgriep. Of ze heeft gisteren iets verkeerd gegeten? mijn dochtertje had dat ook een tijdje geleden. ze had buikgriep. ik gaf haar ook thee met een beetje suiker, uiteindelijk dronk ze het wel. maar kippebouillon en zuivel zoals vla hielp bij  haar ook  goed. Maar het allerbelangrijkste is dat ze blijft drinken, al is het maar water. drinken is het belangrijkst. Als ze niet wil eten dan maar niet, en wat ze wel eet is mooi meegenomen,  en verder veel knuffels en kusjes doen ook wonderen.

heelveel beterschap met je kleintje.

groetjes Cyndie
 
Hallo Cyndie,

Bedankt voor je reactie!
Vandaag ben ik met mijn dochtertje bij de dokter geweest en het blijkt inderdaad buikgriep te zijn.
Ze eet gelukkig nu ook meer en drinken doet ze ook weer goed.
Alleen die thee, die vindt ze nog steeds niet lekker!
Maar praatjes zat hoor, en hopelijk slaapt ze de komende nacht weer door.
Nogmaals bedankt, ik was een beetje onzeker .

Groetjes Anna
 
hallo Anna,

Geeft niks toch dat je onzeker bent, dat is iedere moeder. Ik ook hoor, ik zou ook naar de dokter zijn gegaan als mijn dochtertje ziek zou zijn. maar ik herkende de signalen die je vertelde vandaar. En vaak afgaan op je eigen gevoel dat is de beste raadgever, echt waar. En als je gevoel zei dat je naar de dokter moest dan moet je dat gewoon doen.
Ben blij dat het iets beter gaat want dan ben jij ook wat minder bezorgd. Lastig als die kleintjes je nog niet echt iets kunnen vertellen he?

Het komt allemaal goed hoor, 1 ding is zeker.... ze worden helaas nog wel vaker ziek.

groetjes,

Cyndie
 
Terug
Bovenaan