ziek door Clomid???

Goedemorgen Dames,

Ik heb gisteren voor het laatst mijn primolut geslikt, en dus moet ik als het goed is morgen of overmorgen ongesteld worden (eindelijk na bijna 80 dagen) dan moet ik op de derde dag beginnen met Clomid, zijn jullie daar ziek van geweest of valt dat allemaal reuze mee???
Wat zijn jullie ervaringen van Clomid, en zijn hier ook meiden die door middel van Clomid zwanger zijn geworden?? Of al verschillende kuren hebben gehad??? (wat een vragen allemaal zeg hihihi) maar ben gewoon heel erg benieuwd wat jullie bevindingen zijn.....

Ja, echt fijn dat alles tot nu toe in orde is!! Vooral inderdaad bij mijn vriend was stel dat je te horen krijgt dat hij geen levend zaad heeft!!!

Ik hoop dat jouw ongi snel op komt dagen en je met clomid kunt beginnen!! Ik kreeg het nog niet, want mijn gyn zei als ik wel een eisprong heb en ik gebruik het medicijn kun je zo een 4-ling krijgen en daar zitten we niet op te wachten, dus eerst weer een bloedonderzoek!!

Ik hoop voor je, dat je er niet ziek van word!!!

Suc6 liefs moi xxxx

IK ben helemaal niet ziek geweest of zo. Misschien ben ik zelfs al zwanger met mijn 8e nog. Alleen duurt het met clomid iets langer voor je test positief blijkt, i.v.m. het clomifeencentraat. dus wie weet ben ik wel zwanger. Nog wel steed een hoge temp. Woensdag ga ik naar de ha als de test nog niet lukt, dan maar een bleodtest.!
succes en groetjes,
Aagje

hoi
ik heb drie kuren clomid gehad iedere keer een tabled er bij bij mij heeft het niet geholpen er gebeurde heleaal niets ben er niet echt ziek van geweest wel wat humurig maar dat moet je er maar bij nemen en bij iedereen werkt het weer anders veel sucses er mee

Terug
Bovenaan