ziek en bijna jarig....

A

Anoniem

Guest
Jaja over 3 nachtjes is het zover. Onze kleine meid wordt 1 jaar!
Ik kijk er zo naar uit. Wilde morgen nog laatste boodschapjes halen voor woensdag, want ook al vieren we het zaterdag, de opa's en oma's willen toch even langs komen.
En nu is ze ziek!
Ze heeft al de hele dag 39.6 graden koorts, zetpil werkt niet echt. Ze heeft een grote bobbel in haar linkeronderkaak dus ik denk dat dr eerste kies doorkomt.
En maar huilen en hangen bij me. We hebben als laatste redmiddel een waterijsje gegeven tegen de pijn en dat scheen wel even wat te werken. (aangezien ze toch niet wilde eten)
Ooo ik hoop zo dat ze woensdag weer beter is. We wilden 's ochtends lekker gaan zwemmen met haar....
Zijn er meer kindjes die koorts krijgen van doorkomende kiezen? Want er komt ook nog een tandje door, maar daar heeft ze nog nooit koorts van gehad tot nu toe....

Liefs een zenuwachtige Reneke

.... nog 3 nachtjes.....

Ja, hier ook. Maar dan ziek van haar tanden. De eerste keer dacht ik nog, zo heftig dat zal toch niet van tanden zijn. Maar helaas, toch wel.
Nu was ze ook nog verkouden. Dus, dubbel prijs op haar verjaardagsfeestje. Maar, het viel erg mee, de visite en cadeautjes waren toch wel erg leuk. 's Avonds was ze helemaal kapot en ook de dag na het feestje, vandaag dus, was ze erg moe en hangerig. Ik heb nog getwijfeld om het uit te stellen, maar het is dus best goed gegaan.

Hoi Reneke

Hier ook altijd of koorts of verhoging bij nieuwe tandjes.

3 dagen duurt voor kindjes met koorts nog lang hoor dan is het meestal wel een eind gezakt.

Fijne 1e verjaardag.

ach jeetje, ik hoop dat ze beter is voor haar 1e verjaardag!
heel veel beterschap!

nathalia is ook al sinds vrijdag avond heel erg ziek.
hoge koorts, heel veel overgeven, diaree, niet willen eten,   drinken moet ik dwingen.
net naar de huisartspost geweest omdat ze blauwe handjes en lippen kreeg.
ze heeft de 6e ziekte. schiet niet op.
vind t zooo zielig om hulpeloos toe te moeten kijken.

nou meid, heel veel beterschap voor je meissie en een heel fijne verjaardag!

liefs, do

Hoi Reneke,

Ik hoop dat je al druk bezig bent met het versieren van jullie huis voor de 1-ste verjaarag van Myrthe morgen?!

Hoe is het nu bij jullie?
Gaat het al weer wat beter met Myrthe?
Geen koorts meer hoop ik en zijn die ellendige tanden al door?

Isabelle is nu met 2 tanden tegelijk bezig en sinds 2 dagne slaapt ze 's avonds niet meer rustig in, alleen maar huilen, huilen, huilen, en is bijna niet te troosten.

Gelukkig slaapt ze wel de hele nacht door als ze eenmaal slaapt (tot klokslag 7uur), dus die gebroken nachten hebben we nu een keertje niet (en hopelijk blijft dat zo...)

Alvast veel plezier voor morgen, maar dan laat ik ook nog even wat achter voor jullie.

Liefs Monica

Hoi Reneke,

Alvast gefeliciteerd!!!
ik wil jullie  een hele fijne dag wensen! Hopelijk voelt je meisje zich een stuk beter.

Groetjes, Bianca

Hoi,

Jaja druk aan het versieren geweest... Pfff ben er moe van (al die balonnen, hihi)
Ik heb ook een chocoladecake gebakken en versiert, hij is zo mooi geworden.

Met Myrthe gaat het iets beter. Ik zie één klein tandje en verder heeft ze twee dikke bobbels, waar ze ook haar vingertje mee kapot sabbelt/bijt.
De koorts was vandaag weg, maar ze is nog wel hangerig en zeurderig. Ik bedoel zeurderig niet vervelend hoor, maar ineens gaan zeurend huilen om niets. Ik denk dat dan dat kiesje weer pijn doet.
Zij had trouwens ook ineens dat huilen als ze naar bed moet 's avonds. Dat had ze vorige week een paar dagen. Nu dus koorts gehad en nog hangerig.

We twijfelen nog wat we gaan doen morgen. Vanaf 15u komen opa's en oma's langs en 'sochtends willen we samen zwemmen. Weet alleen niet of we daar verstandig aan doen, dus misschien gaan we lekker een stuk wandelen.

Ik laat nog weten hoe morgen en natuurlijk zaterdag (het feest!) geweest is.

Bedankt voor het meeleven.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan