<p>Hoi,</p><p>Graag schrijf ik even van mij af. Ik heb een aantal maanden geleden te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. De week na dit nieuws kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Na 2,5 jaar waren wij super blij!! In het begin van de zwangerschap in de ziektewet gezeten ivm heel veel bloedingen en krampen. Uiteindelijk toch allemaal goed gekomen en weer aan het werk gegaan.</p><p>Paar weken later krijg ik de griep. Een hele heftige is mij in geen jaren meer overkomen. Zelfs urine moeten laten testen op uitdroging omdat ik dagen niet gegeten en amper gedronken had. Dit werd mij niet in dank afgenomen op het werk. We moeten zelf vervanging regelen en na een hele hoop smeken wilde er mensen voor mij werken (ja ik weet te zot voor woorden)</p><p>Na 1,5 Week weer aan het werk gegaan maar eigenlijk nog helemaal niet goed uitgeziekt. Wat resulteerde in dat die week veel te zwaar voor mij was.</p><p>Zelf voorgesteld om vanuit mijn vakantie uren 1 dagje minder te gaan werken (hoefde niemand ipv mij te komen) Hier lagen ze al dwars in.</p><p>Krijg de week erop enorm last van tong en keel en blijk spruw te hebben momenteel medicatie waar je gewoon echt onpasselijk van word. Veel maag en darmkrampen.</p><p>Na bezoek aan de verloskundige op haar advies mezelf ziek gemeld omdat ik gewoon nog niet beter ben.</p><p>Toen begon het ellende dat ik zelf maar vervanging moest regelen.</p><p>Ik was er zo klaar mee en heb dit ook uitgesproken dat ik nu aan mezelf en de baby moet denken en het niet mijn taak is om vervanging te regelen en dat ik rust moet nemen.</p><p>Met als slot nog meer slecht nieuws de baby heeft een groei achterstand waardoor ze nu de nipt adviseren omdat dit kenmerkend is voor een ernstige chromosoom afwijking.</p><p>We zijn in zak en as.</p><p>Wederom pusht de manager dat ik na kantoor moet komen voor een gesprek.</p><p>Heb al meerdere keren om de bedrijfarts gevraagd en heb uiteindelijk zelf maar een afspraak gemaakt.</p><p>momenteel ben ik niet in staat om mijn manager ter woord te staan. </p><p>Hun denken totaal niet aan mij of de baby en zoeken elke gelegenheid om mij dwars te liggen.</p><p>Heb momenteel wel andere dingen aan mijn hoofd en waarvoor die 3 weken die ik nog in dienst ben.</p><p> </p><p>Sorry voor het hele lange verhaal, maar moest dit echt even kwijt. Dit is naar mijn idee echt niet normaal.</p>