Ziek en morgen pick up

Hoi,

Ik ben ziek vandaag dag 3
Net ook lichte verhoging flink balen.
Overleef het wel met paracetamol maar heb morgen pick up.
Hoop van harte dat ik dan geen verhoging meer heb want dat is wel een probleem denk ik dan?? Ik doe het niet onder narocse.. ze moeten mij toch gewoon helpen? Heb gister de ovitrille gezet dus .... pff
 
Hey, ik denk dat het niet zo uitmaakt voor de pick up. Ik weet niet of je een verse terugplaatsing krijgt, maar ik zou er vooral voor zorgen dat je geen koorts hebt rond op of na de dag van de terugplaatsing. Goed rusten, veel water drinken en paracetamol inderdaad. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Veel succes morgen!
 
Oké ik hoop het ook, bij m'n eerste pick up hebben ze vaak mijn bloeddruk en temp gemeten vandaar maar misschien was dat omdat dat de eerste keer was. Ik heb ook zoiets van ja ze moeten er toch uit hé , koorts of geen koorts ? maar pak wel lekker paracetamols zodat t wat onderdrukt
Ja wss dat ik verse terugplaatsing krijg, zou zondag zijn dan. Ben hele week thuis verder dus hoop gewoon snel beter.
Vorige keer had ik 40!!! Eitjes, zonder narcose.  Nu 11 op de echo gister en wie weet wel meer nog met d'r pick up maar dat is dus wel wat anders dan 40. 
Dankjewel!!
 
[quote quote=10604021]Oké ik hoop het ook, bij m’n eerste pick up hebben ze vaak mijn bloeddruk en temp gemeten vandaar maar misschien was dat omdat dat de eerste keer was. Ik heb ook zoiets van ja ze moeten er toch uit hé , koorts of geen koorts ? maar pak wel lekker paracetamols zodat t wat onderdrukt Ja wss dat ik verse terugplaatsing krijg, zou zondag zijn dan. Ben hele week thuis verder dus hoop gewoon snel beter. Vorige keer had ik 40!!! Eitjes, zonder narcose. Nu 11 op de echo gister en wie weet wel meer nog met d’r pick up maar dat is dus wel wat anders dan 40. Dankjewel!![/quote]
Wow 40 eitjes is wel extreem veel :D
hoe is het gegaan vandaag?
 
Terug
Bovenaan