ziek en toch klussen

A

Anoniem

Guest
bah nu kunnen we eindelijk weer klussen voel ik me echt niet lekker....maar wil toch echt ff doorklussen...wie herkent dit wel eens...?weet nou niet echt wat ik zal doen, eerst maar asperine en vanaaf vroeg onder de wol misschien is het morgen al een stuk beter!hoop van wel want morgen naar theatershow van so you think you can dance..
en anders toch maar niet klussen...tja wat is wijsheid..?
liefs

ik ben heel eerlijk als ik dan tegen mijn man zeg en hij tegen mij
ff niet schat
eerst me beter voelen en dan komt het vanzelf weer
ik ken het
en ja ziek zijn is toch bij ons hier uitzieken en daarna weer ervoor gaan
kus kus
en beterschap

ik ben heel eerlijk als ik dan tegen mijn man zeg en hij tegen mij
ff niet schat
eerst me beter voelen en dan komt het vanzelf weer
ik ken het
en ja ziek zijn is toch bij ons hier uitzieken en daarna weer ervoor gaan
kus kus
en beterschap

ik zou ook zeggen: ziek is ziek... Maar het is jullie keus ;)

have fun!

Hier wordt ook niet geklust hoor als een van ons zich niet lekker voelt. Natuurlijk baal je dan wel een beetje, omdat je graag zwanger wilt worden en het gevoel hebt dat je kansen laat liggen. Maar het klussen moet wel een beetje leuk blijven......

ik was deze maand ook ziek rond mijn ei
we hebben er uiteindelijk toch een heel romantisch avondje van gemaakt. lekker badje, massage ect. en uiteindelijk toch geklust.
weet je wanneer je ei is?
ik zou zeggen luister goed naar je lichaam. voel je je echt te ziek moet je het zeker niet doen. klussen moet leuk en goed voelen, het moet zeker geen verplichting zijn.
denk er goed over na en anders laat je je gewoon eerst een beetje verwennen en kijk je waar het eindigd

Hey Neomi,

Beetje opgeknapt na een nachtje slapen? Ik hoop het voor je.
Ik heb wel eens gehad dat ik geen puf meer had na veel werken.. Toch geprobeerd om er iets romantisch van te maken en wel geklusd (ik wist toen zeker dat mijn eisprong er aan zat te komen). Toch maar een kans per maand, helaas..
Maar ziek is ziek.. je eigen gevoel volgen is mijn advies.

Beterschap en een fijne avond bij So you think you can dance.

liefs Lisette

Terug
Bovenaan