Ziek en wat zielig!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn dochter Anne (9 maanden vandaag!) is ziek, vannacht werd ze huilend wakker. Had ze zichzelf helemaal onder gespuugd. Dus wij in de weer met washandje, schone pyama, bedje verschonen, nog een keer spugen, washandje, schonen pyama en toen nog 2 keer!!! We zijn van 12 tot 3 uur bezig geweest en dat arme kind maar huilen, tot alles eruit was en toen kon ze weer lachen.
Vanmorgen een fles en na 5 minuten alles er weer uit...naar de ha, zantac gekregen voor maagzuur (heeft sinds geboorte al reflux). Vanmiddag dikke koorts en na na 3 zetpillen en met veel spugen vandaag 300cc appelsap erin gekregen...
Ik ben gesloopt en heel de dag aan het wassen geweest.. Zijn jullie kindjes ook al zo ziek geweest en voelen jullie je dan ook zo ellendig? Ik zou het zo graag van haar overnemen!!
En nou moet ik morgen werken en zoveel afspraken dat ik geen vrij kan nemen... mijn zus past op dus ze is in goede handen...Maar ohoh het dillema van de werkende moeder...
Zo dat lucht op!!!!

Hoi,

Nou vorige week heeft in zijn geheel in het teken gestaan van mijn ziek kindjes. Eerst van zondagmiddag tot donderdag Merijn, mijn oudste. Alleen maar spugen, alles kwam er uit, ook een paar keer diaree, maar niet zo vaak. Pas vanaf donderdag ging het wat beter met hem en nu,  vandaag, is hij pas weer helemaal opgeknapt.

Vanaf woensdag ging Siebe, de jongste (ruim 9  maanden) meedoen. Hij is echt ontzettend ziek geweest. Hield nog geen vocht meer binnen en had steeds waterdunne broeken. Ook nog koorts erbij,dus het plaatje was compleet. Zelfs met hem naar huisarts geweest vrijdag,  omdat ik me zorgen maakte over het feit dat hij ook geen vocht binnen hield.  

Ik heb dus van zondag tot en met gisteren  (8 ontzettend lange dagen) niets anders gedaan dan de kindjes verschoond, gewassen, gestreken, gepoetst en weer van voor af aan begonnen. Ik moet zeggen dat ik vorige week erg dankbaar was dat ik (nog) niet werk, want inderdaad wil je op zo'n momenten het liefst bij je kinderen zijn, alhoewel ik er na een dag of 4 ook wel behoorlijk de balen van begon te krijgen. Het hield ook maar niet op. Vanaf vandaag is ook Siebe een stuk beter, althans hij houdt alles wat ik hem gaf binnen!! Daartegenover staat dat hij sinds het weekend weer een heel rare uitslag heeft gekregen over zijn hele lichaam. Een soort van hoefijzervormige plekken, met name bij zijn liezen, oksels, maar ook op zijn gezicht en de rest van zijn lichaam Ik ben er vanmiddag toch maar weer even mee naar de huisarts geweest. Hij vermoedt iets onschuldigs, maar omdat het nog steeds erger werd wil hij Siebe a.s. vrijdag toch nog een keer beoordelen. Het is wel weg te drukken, dus dat is in ieder geval positief. Het waren zo'n rare vlekken dat heel even de term 'bloedvergiftiging' door mijn gedachten spookte. Even maar hoor.....

Nou ja, maar even aankijken hoe het er morgen uit ziet. Ik vind het nog niks maar kan niet meer doen dan afwachten.

Ik wens jouw dochtertje heel veel beterschap en hopelijk doet zij er geen 4-5 dagen over......

Beterschap!!!

Groetjes Fonske.

He wat naar, heel beterschapjes     voor Anne (en sterkte voor jou!).

Isis is alleen in januari een weekje ziek geweest (inderdaad spugen, spugen en nog eens spugen), en onlangs heel verkouden. Verder mogen we hier tot nu toe niet klagen (afkloppen!)

Groetjes,
Myrna mv Isis

Sjonge jonge wat een gedoe met die zieke kindjes. Tyche heeft het nog niet zo erg gehad. Even afkloppen! Verwen ze maar goed. Heel veel beterschap!

Bah wat sneu zeg, hopelijk knapt ze snel weer op.

Tess is in januari erg ziek geweest ze heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen met het rs-virus.

Groetjes sandra

Och... zielig is dat hè!!!
Ik heb het zelf (gelukkig) hier nog niet zo erg meegemaakt. Tygo heeft wel eens gespuugd/overgegeven, maar meestal blijft het hier (tot nu toe) alleen bij diarree...

Heel veel pbeterschap met Anne, geef haar maar veeeeeeel liefde en knuffels!!!!!

Groetjes en sterkte
happyM.

Ach jeetje..nou van harte beterschap.

Groetjes en liefs Kitty en Tess.

Hier net weer twee opgeknapte kindertjes.......

Dus we begrijpen je wel hoor, heeeeel veeeeeel beterschap voor Anne en voor straks ook weer wat rust......

Terug
Bovenaan