ziek en zielig jongetje......

A

Anoniem

Guest
na een heerlijk weekendje weg te zijn geweest zijn we maandag rond de middag weer thuis gekomen.....en tot verbazing zag ik dat Yoëll helemaal onder de vlekjes zat dus ik dacht direct aan een allergische reactie, maar nee hoor ook kreeg ie koorts vannacht en was ie aan het ijlen....pffff zow zielig dus maar lekker bij papa en mama in bed.....later in de nacht bijna 40 graden dus maar een zetpilletje d`r in.....
en vanmorgen naar de verjaardag van Bastiaan geweest en op zich ging het daar wel redelijk...alleen wat hangerig en jengelig....
thuis toch maar ff de dokter gebeld en vanmiddag direct maar ff komen omdat de koorts niet wou zakken.....
En ja hoor....de vijfde of zesde ziekte en oorontsteking.....en dat hebben we geweten de rest van de dag...zow zielig....huilen, niet willen eten en veel slapen wat ie normaal niet wil/doet.....

Nou ik ga ook zo mijn bedje maar eens opzoeken want ben bekaf.....pffff en maar hopen dat meneertje snel weer beter is hoor....vind het echt zow zielig........

Hoe gaat het er nu mee? Al wat beter?

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

ahh beterschap voor je mannetje, gaat het al wat beter.

Liefs sandra

Beterschap! Ik hoop dat hij snel weer wat opknapt (en jij ook weer wat aan je rust toekomt).

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

thanx allemaal....

het gaat weer iets beter, de koorts is gezakt enzow....

hij heeft ook oorontsteking en zn oortje is losgeknapt vannacht dus weer een slapeloze nacht achter de rug......allemaal vieze prutjes in zn oor, op ons bed.....

morgen moeten we naar de kno arts dus miss. kan hij er wat aan doen, dit is nl al de tigste keer dat ie oorontsteking heeft.....

hou jullie op de hoogte

liefs denise

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw... en oorontsteking doet zo'n pijn!
Beterschap met jullie zieke mannetje.
Een knuffel van Mirthe.

Groetjes van
Helma.

Terug
Bovenaan