ziek en zwanger!!

Hoi,

Ik ben sinds 2 dagen echt erg ziek, overgeven en diarree, sorry voor dit vieze verhaal. Kan dit kwaad ?? Ik probeer zoveel mogelijk te drinken. Heeft iemand tips om er sneller vanaf te zijn?

Groetjes en bedankt alvast
 
Nee hoor dat kan geen kwaad. Je baby merkt er niets van. Zorg wel dat je voldoende drinken binnen krijgt, thee en appelsap bijvoorbeeld. Eet licht verteerbaar voedsel. Bijvoorbeeld beschuitjes of rijst. Als het langer dan een paar dagen aanhoudt (m.n. overgeven) zou ik de dokter bellen. Tips om er sneller vanaf te zijn? Kruip je bed in en probeer wat te slapen.

Beterschap!

Groetjes Anna
 
Het hoeft geen kwaad te kunnen, ik ben namelijk de eerste 4 maand erg ziek geweest. Meerdere keren per dag overgegeven enzo, maar tijdens mijn echo bleek dat de baby daar geen enkele last van heeft gehad, het was zelfs voor op de groei! Je moet inderdaad wel proberen vocht binnen te krijgen, bijvoorbeeld dmv thee of cup a soup. Daarnaast bleef bij mij een cracker of een beschuit meestal wel binnen. Na enkele weken heb ik contact opgenomen met de huisarts en hij heeft mij het medicijn Emesafene voorgeschreven, dit is tegen misselijkheid en braken en kan geen kwaad voor de baby.

Veel sterkte gewenst!

Groetjes Margreet
 
Terug
Bovenaan