ziek en zwanger

Hoi allemaal,

Ik heb hartstikke de griep!
Sowieso niet leuk natuurlijk maar ik weet gelukkig dat het geen kwaad kan
voor het kindje. Dat heb ik nagevraagd bij de verloskundige.
Maar wel hoest ik de longen uit mijn lijf... Weet iemand of dat kwaad kan?
Vroeger grapte we wel eens dat dat nl de beste buikspieroefeningen zijn
om te doen. En aangezien je geen buikspieroefeningen mag doen.......

We hebben trouwens de kleine alweer gezien op de echo en de nekplooimeting gehad. Die was gelukkig goed.. Maar onvoorstelbaar hoor.. 6,5 cm groot en handjes, voetjes, oortjes zitten er al aan!

groetjes, Renate

Hi Renate,

allereerst: beterschap meid! is geen pretje, vooral omdat je bijna niks mag slikken ofzo...
Buikspieroefeningen mag je wel doen, tot de 6e maand dus no worries! Denk wel dat het belangrijk is dat je goed uitziekt zodat je er zeker te weten vanaf bent. Des te eerder ben je weer de oude. En bij twijfel kun je altijd je vk bellen natuurlijk.

Sterkte!

groetjes Janneke

Ik denk ook dat het wel meevalt.
Maar tot 6 maanden buikspieren trainen lijkt me wel wat lang hoor...

Ik doe aan aquarobic en daar zit ook altijd een stuk buikspieren in, tot nu toe heb ik gewoon meegedaan, maar ik ga nu toch iets voorzichtiger doen. Doe nog wel mee hoor (hoop nog een tijdje mee te kunnen doen), maar gewoon wat rustiger en goed in de gaten houden of ik ergens last van krijg.
Heb het vorige week ook aan de verloskundige gevraagd of dat nog wel mocht. Kreeg helaas niet echt een duidelijk antwoord, maar toch wel het advies om in elk geval aan de docent te zeggen dat ik zwanger ben zodat ik er met de oefeningen wel rekening mee kan houden.

Nou moet ik zeggen dat het bij mij de tweede is en ik dus nu al best een buikje heb, terwijl ik dat bij Hannah echt pas later kreeg. Denk dat dat ook scheelt.

En als je ergens over twijfelt: gewoon de vk bellen! Daar zijn ze voor!

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 14 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

pfff ik heb gewoon buikpijn (lees spierpijn) van een week hoesten. heb vandaag weer een afspraak bij de gyno dus meteen maar even aankaarten.
Al ben ik wel een stuk geruster door jullie berichtjes

Maar heb wel het gevoel dat ons kindje een week lang alle kanten opgegooid is. Voor mij is het zo vermoeiend geweest.. arm kind weet natuurlijk ook niet wat em is overkomen

Terug
Bovenaan