Ziek, Gek of Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Ik ben het spoor bijster.
Ik ben misselijk en heb weinig eetlust. Verder ben ik af en toe duizelig en huil ik om niets. Zwanger?
Ik ben al weken niet helemaal fit en pak veel virusjes op dus misschien wel weer een virusje te pakken?
Of ben ik mezelf gek aan het maken en verdwijnen de "kwaaltjes" zodra ik ongi word?

Met andere woorden: het is erg spannend hier.
Zaterdag mijn NOD, (waarschijnlijk eerder maar onregelmatige cyclus) dus we wachten nog even af.

Spannend!! hopelijk is het raak... voor jullie super nieuws en voor ons ook wel ff goe dom te horen dat er weer iemand zwanger is!!!

Succes!

Kussies Laurie

Spannende week voor je zeg!!! Ik hoop dat je zwanger bent!! Wanneer wil je evt gaan testen? Ik heb mn nod morgen, maar wacht nog tot het weekend met testen. Verlies nu een beetje bruinige afscheiding dus ga er maar vanuit dat de ongi eraan zit te komen.

Succes met wachten en probeer je niet te gek maken!! (is makkelijker gezegd dan gedaan hihi)

Liefs ciomama

Ik zet in op zwanger voor je....
En niet op ziek of gek!
Nog een paar daagjes afwachten voor je, spannend hoor!
Succes ermee

Hopelijk ben je zaterdag nog niet ongi en test je positief! Ik duim voor je!

Groet,
Krissy

hoi meid, ik heb ook zaterdag nod en moet me echt bedwingen om niet toch morgen al te testen.arggg ik wil tot eind van de week wachten maar weet niet of ik dat volhou.morgen werken dus dan is de dag snel om.maar woensdag en donderdag vrij.en dan moet ik me echt inhouden
groetjes

Die onzekerheid! Vreselijk vind ik het. Mijn lijf neemt mij ook al maanden in de maling. Iedere keer denk ik, bpnou sla het wel eens raak kunnen zijn, pfffff.

Maar ook ik hoop dat je zwanger bent en dat wij je Allemaal snel mogen volgen.

Groetjes

Terug
Bovenaan