ziek gemeld

Hoi dames,

Heb me zojuist ziek gemeld. weer erg beroerd hoofdpijn en moe. voelde me gister al niet lekker, maar ben vandaag toch aan het werk gegaan maar het ging echt niet. Denk dat ik maar even een weekje thuis blijf om bij te komen. Liep echt als een zombie rond en had geen idee meer wat ik tegen klanten zei ben echt een warhoofd!!

xxx

Hai lieve Dbby,

Vast niet prettig maar ik vind het goed van je dat je je hebt ziek gemeld! Je moet nu echt even aan jezelf en de baby denken. Weet je, je hebt het geprobeerd en het gaat niet...... Rust vooral goed uit en neem de tijd om je batterijtje weer op te laden, het is immers een hele 'aanslag' op je lichaam, zwanger zijn.

Dat warhoofd.....herken ik trouwens wel. Ik, die nooit iets vergeet....lijk nu wel een zeef maar dat schijnt normaal te zijn tijdens de zwangerschap.

Sterkte en ik hoop dat je je gauw beter voelt!

Liefs Lynn.

Hoi!

Heel goed, kies maar lekker voor jezelf en voor je kindje! Lekker bij tanken meid en dan zul je zien dat je je snel weer beter voelt. Knap lekker op!! En laat manlief/vriendlief lekker voor je zorgen hihi

Helaaaaaas hier ook een ontzettend warhoofd!!!! Ik vergeet zoveel help! En ik, die nooit iets vergeet, dat is heeeeeeel vervelend!!! Alles opschrijven maar.
Vanmorgen moest ik ergens een sleutel wegbrengen, kom ik thuis... met sleutel... had wel andere dingen gedaan, maar ja! Nu moet manlief zelf even gaan om de sleutel weg te brengen. Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik vanochtend in de auto echt ver weg was met mijn gedachten, i.v.m. afspraak vk.

Idd ik sluit me bij bovenstaande aan! Als je je niet lekker voelt ben je meestal toch geen zak waard! Althans das bij mij zo.

Op de tabletjes voel ik me nog steeds supergoed! Had nog een keer geprobeerd zonder, maar kreeg direct weer dat vieze weeeige gevoel!

Liefs

Terug
Bovenaan