ziek geweest en wil nu alleen maar mama!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn jongste dochter van 6 1/2 maand oud is afgelopen weekend ziek geweest (dubbele oor ontsteking) Gelukkig gaat het nu weer goed met haar!
ze sliep heel veel en makkelijk toen ze ziek was, door de koorts en/of medicijnen..
maar nu ze weer beter is lijkt het wel of ze niet zonder me kan!!! Gek wordt ik ervan!

al een paar nachten is ze iedere 2 uur wakker. en dan wil ze aan de borst in slaap vallan! nou daar heb ik gaan zin in, komt erop neer dat ons meisje dat zo goed sliep nu halve nachten aan het huilen is!!
punt is dat ik weet dat als ik haar even voed ze slaapt binnen 5 minuten!! en dan zou ik zelf ook lekker kunnen slapen, maar dan is ze 2 uur later weer wakker..

ze krijgt nogsteeds borstvoeding en ik probeer overdag ook fruit en groenten te geven maar dat vind ze nogsteeds niet zo lekker... ik maak het fruit al dunner maar nogsteeds is het klungelen..

wie heeft er tips!!!!
groeten een vermoeide moeder!!!

wie heeft zoiets ook mee gemaakt??

Hoi,
Tips heb ik helaas niet echt, maar ik herken het zeker. Na ziekte hebben mijn kinderen het ook altijd, extra lastig. Ik noem het altijd dat ze 'terug in het gareel' moeten. Ze vragen dan gewoon heel veel aandacht. Wat betreft dat slechte slapen, ik denk dat je er even doorheen moet. Zou ik doen tenminste. Is niet leuk, maar daarna heb je er wel profijt van. Dus wel naar haar toe gaan, aai over haar bol geven en tuutje geven ofzo, maar niet toegeven met bv.
Het bijvoeden gaat bij mijn kinderen ook heel langzaam. Die vinden het in het begin ook niet zo lekker allemaal. Gewoon volhouden en kleine beetje geven, vaak van hetzelfde achter elkaar. Vaak moeten ze heel erg wennen aan smaken. Mijn dochter is nu 7 maanden en lust, wortel, bloemkool en broccolli met aardappel, banaan, peer en appel. Ook niet zo veel dus. Gewoon proberen en zeker niet dwingen dat werkt averechts, dan maar iets langer aan de bv hoor, dat is helemaal niet erg. Succes ermee.
Ivy

Terug
Bovenaan