Ziek geweest, maar nu nog steeds niet willen eten

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn zoontje is voor het eerst echt ziek geweest. Flink gespuugd (schijnt een buikgriep te heersen). Maar hij wil nu nog steeds niet echt eten. Ja zo af en toe een flesje en fruit. Maar nog niet de hoeveelheid die hij daarvoor at. Zijn boterham en groente wil hij ook niet, terwijl hij daar echt van kon smikkelen. Het is inmiddels alweer een paar dagen geleden dat hij voor het laatst gespuugd heeft. Hoe lang duurt het voordat ze weer hun eetlust terugkrijgen?

Kunnen trouwens tandjes er ook voor zorgen dat hij geen eetlust heeft? Hij heeft er nog geen een en is al 7 1/2 maand. Ik denk al vanaf een maand of 4 dat hij tandjes krijgt....

ja moeilijk he!.

Eten is niet zo belangrijk, drinken wel. ( is mij altijd verteld). maar ja moeilijk om te bepalen of jouw kindje met af en toe een flesje en wat fruit genoeg binnen krijgt.

ze zeggen altijd dat je op moet letten dat ze niet suf worden en als je op hun huidje drukt moet die snel weer terugveren ( anders is je kindje aan het uitdrogen) verder let je op pasluiers, ( zijn die er nog en zijn er geen uraten (donkere kristaklletjes)).

en onze huisarts zei altijd: vertouw je het niet? gewoon bellen!
vgeel succes en hopelijk is je kindje weer snel beter.

Terug
Bovenaan