ziek geweest

hallo allemaal

onze dochter is afgelopen weekend goed ziek geweest
nu is dat over maar is er niks meer met haar te beginnen
spelen wil ze niet alleen maar zeuren
zelf op school zeiden de juffen dat ze ruzie maakt en bij alles huilt dat is niks voor haar
hier thuis ligt ze ook alleen maar op de bank als ik een spel pak is dat voor 2 tellen en gaat ze weer raar doen
wie herkent hier wat in of heeft een oplossing om haar weer vrolijk te maaken
ik weet het niet meer


gr evelien
 
misschien is ze nog niet helemaal uitgeziekt ? vaak lijken ze al beter, maar zijn ze toch nog wat moe of niet helemaal lekker in hun vel.
meestal zijn ze als ze ziek zijn ook een beetje "verwend" door alle aandacht, en moeten ze nu weer wennen dat ze die aandacht niet krijgen.
laat haar maar gewoon lekker even vervelend zijn, en op de bank hangen, desnoods lekker de tv aan of op schoot een boekje lezen.

Succes ermee,
Melanie
 
ik herken dit wel van mijn dochter (2,5) als ze ziek is krijgt ze toch meer aandacht, spring ik bij wijze van spreken al op bij ieder piepje, als ze dan weer beter is zeurt ze de eerste dagen erg veel.
gewoon maar een beetje negeren werkt vaak het beste (bij mijn dochter in ieder geval wel)
groetjes Martine
 
ik herken dit wel van mijn dochter (2,5) als ze ziek is krijgt ze toch meer aandacht, spring ik bij wijze van spreken al op bij ieder piepje, als ze dan weer beter is zeurt ze de eerste dagen erg veel.
gewoon maar een beetje negeren werkt vaak het beste (bij mijn dochter in ieder geval wel)
groetjes Martine
 
Terug
Bovenaan