ziek moeten melden

Hoi meiden, oooo wat ben ik misselijk zeg. Als ik mij rustig houdt dan gaat het wel. Maar als ik mij beweeg of zo iets dergelijks, dan komt het op.
Dus nu maar rustig een koppie thee en een beschuitje en dan ben ik alweer blij dat ik iets binnen heb. Het werken valt dan wel zwaar als ik mij zo misselijk voel. Als ik thuis ben, kan ik alles op mijn eigen tempo doen, maar dat kan ik niet op mijn werk. Dan zijn de klachten dus de hele dag aanwezig pffff. Maar mag niks krijgen van de huisarts, want ik braak nog niet.

Ook last van mijn darmen, maar ontlasting wilt nog niet komen. Ben alweer even niet geweest, dus van mij mag het nu wel komen.

Dus rustig aan vandaag

x yvonne

Ik ben ook zo vreselijk misselijk. Ben pas 6 weken en hóop toch niet dat dit nog 6 weken blijft. Het is er de hele dag. Durf me eigenlijk niet ziek te melden, kan toch moeilijk al die tijd thuis blijven. Eten helpt niets, ik spuug wel maar niet overmatig dus niets aan te doen. Vreselijk dat kokhalzen de hele dag. Hoe lang blijf je tuis? Weet je baas dat je zwanger bent?

Groetjes

ik ben ook misselijk, maar zolang ik bezig ben en er niet aan denk gaat het goed.
dus zo erg als jullie is het niet.

Ook heb ik last van de darmen, ik drink roosvicee laxo en heb activia gehaald gisteren dus hopen dat het helpt.

Misschien een tip die bij mij hielp tegen de misselijkheid, van die armbandjes dragen tegen reisziekte. Krijg o.a. bij de ANWB, maar volgens mij ook bij drogist of apotheek!
Succes ermee, en hopelijk is de misselijkheid snel voorbij! Ik weet er alles van! Bij de eerste duurde het 12 weken en bij de 2e 16 weken.
Maar daarna alleen maar genieten!

Ik ken het helaas ook meid! Ik heb dan nu wel medicijnen en moet die voorlopig ook volop slikken. Ik heb nu vakantie dus dat komt mooi uit. Na de vanatie zie ik het wel. Lukt het niet dan werk ik niet. Ik ben al blij dat ik langzaamaan weer voor mijn meidje kan zorgen en uit bed kan komen. Ik doe wat ik kan en meer niet.

Succes allemaal, nog even doorbijten over een poosje is het genieten geblazen!! (hoop ik haha)

Liefs ciomama

Cola!

vorige zwangerschap werkte het goed bij misselijkheid en oprispingen enzovoort.
ik dronk al 20 jaar geen prik meer, maar nu drink ik elke dag een klein shotje cola

en muntdropjes hielpen maar niet teveel want dan verergert het.
verder idd rust en crackers

er zijn speciale lollys te krijgen en nog meer middeltjes hoor. ik ben ook een mama juni 2010 en daar ging het in het begin ook veel over

hoi,
toevallig vandaag de bandjes gekocht waar Bowi het al over had, ze kosten rond de € 15 , ik hoop dat ze gaan helpen, want het kokhalzen is niet erg prettig als je de hele dag met klanten van doen heb...

Terug
Bovenaan