Ziek na inenting

A

Anoniem

Guest

Danique heeft gisteren haar elf maanden inenting gehad.
Beetje laat want ze is bijna al 13 maanden.

Gisteren mddag kreeg ze ineens koorts 38,8 en heb haar paracetamol gegeven.
Voordat ze in bed ging had ze weer koorts dus weer een paracetamol.
En vanochtend had ze 39,2 en het is nu nog steeds niet over.
Ze is heel hangerig zoooo zielig.

Weten jullie of dit normaal is bij een inenting.
Ze heeft er nog nooit zo erg last van gehad.

Liefs Ilse mv Danique

Ahh wat sneu voor je meissie. Ik heb bij de tweede inenting waar elisa iets van verhoging bij had haar een paracetamol gegeven en luchtig gekleed. Het is volgens mij uit zieken maar das natuurlijk makkelijker gezegd als je er niet zelf bij zit. Wij moeten morgen avond naar het CB voor de 11 maanden prikken, een vriendinnetje van elisa is er ook goed ziek van geworden kortom we weten wat ons te wachten staat.

Heel veel beterschap voor je kleine en jij heel veel sterkte als je het niet vertrouwd naar de huisarts gaan daaar zijn ze voor....

Ik weet dat ze van de BMR-prik wel echt ziek kunnen worden, 10 dagen na de prik. Maar van deze inenting kan het ook wel hoor, wat verhoging/koorts. Skip heeft dat bij de tweede prik gehad. Maar het is altijd moeilijk te zeggen, kleine kinderen kunnen van nog zoveel andere dingen ook koorts krijgen. Lekker vertroetelen maar, is altijd zo zielig als ze ziek zijn.
Beterschap!
Groetjes, Noortje mv Skip

Tijs heeft van de eerste 3 intentingen helemaal geen last gehad. Maar nu bij de 11 maanden wel. Hij heeft de spuiten 's ochtends rond 9.00 u gehad en toen hij 's middags wakker werd had hij koorts en last van zijn beentjes. Ik heb hem toen ook een zetpilletje gegeven. De dag erna was de koorts weer over, maar het kan zeker ook langer aanhouden.

Groetjes,
mv Tijs

Tessa heeft wel al die 11 maanden spuiten gehad, maar heeft er niet raar op gereageerd. Kan je dus niet helpen, of toch wel......Geef je meissie maar een hele dikke knuffel van al haar forumvriendjes en vriendinnetjes.........!!!!!!!
Gaat het nu al wat beter?

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ach arm meisje,ik hoop dat ze ondertussen weer opgeknapt is.Beterschap hoor!!
Liefs Kitty en Tess

Van harte beterschap voor je kleine meid! Hopelijk zijn het niet de prikken, Thom moet volgende maand nog voor die inentingen
Groetjes mv Thom

Hey meiden
Ze is sinds vanochtend koorts vrij gelukkig
Als ze dat niet was geweest had ik vandaag de huisarts gebeld.
Maar dat is niet meer nodig
Bedankt voor alle tips en medeleven.

Liefs Ilse en Danique

Terug
Bovenaan