ziek tijdens klusperiode!!!

A

Anoniem

Guest
waarom waarom waarom heb ik dit nu weer?  sorry hoor dames moet even klagen!!!
nu begint juist ons vruchtbare klusweekend, voel ik me sinds vandaag toch beroerd!! keelpijn bij het slikken, hoofdpijn, spierpijn overal.  hoe kan ik nu zin krijgen om te klussen?!! alles doet me zeer!
ben zo teleurgesteld!! zo zonde, nu zijn we zo weer een maand verder...
sorry hoor ik moest t even kwijt.
nu gauw onder de wol...
groetjes olivia

Aah meid toch, ziek eerst gewoon lekker uit, want idd als je je niet goed voelt denk ik ook niet dat je zin hebt om te klussen..

wanneer is jouw nod want ook van mij begint mijn vruchtbare klusweekend

hai mijn NOD zou ongeveer 29 november moeten zijn, cyclus ongeveer 30 dagen

Misschien voel je wel wat beter als je wel klust. Als je klust maak je namelijk een hormoon aan die wat verdovend werkt net als ibuprofen. Als ik hoofdpijn heb gaat die er door over. Zorg dan wel dat jij lekker kan blijven liggen en je ventje het werk doet. Dan voel je je gelijk ook niet rottig meer omdat je misschien je vruchtbare periode zou missen.

groetjes mo

hoi,
Hartstikke vervelend zeg, ziek zijn in je klusweekend. Maar wie weet overkomt je hetzelfde als mij. In oktober had ik buikgriep!!! in mijn klusdagen, dus niet geklust en tot mijn stomme verbazing was ik die maand wel zwanger geworden. Waarschijnlijk een eerder gesprongen eitje! Ik gun je hetzelfde.

Liefs,
stanneke

Hoi hoi,

Dat is inderdaad vervelend, leef je er zo naar toe en dan voel je je niet lekker.
Je lijf is helaas niet te sturen dus maar even lekker uitzieken en misschien ben je na een goede nacht slapen wel weer wat opgeknapt en wordt het alsnog een super klus weekend, hahaha.....
Beterschap.

Groetjes, Vlinder11

hoi hoi

ik weet wat je voelt
mijn man was vorige week ziek en ik deze week
zo heb ik ook mijn eisprong gemist mijn nod is de 18de
en zit in ronde 7 dus ik baal ook als een stekker
moet ik ook weer een paar weken wachten
ondanks dat ik last heb van mijn borsten maja dat heb ik al 7maanden dus dat zeg ook weer niks al die rot kwaaltjes het maakt je wel erg onzeker
maar moet niet de moed opgeven
nieuwe ronde nieuwe kansen
beterschap en op naar de volgende ronde

groetjes

bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal.
goed idee mo, maar mijn ventje is net gisteren door z'n rug gegaan. dus hem 'het werk laten doen' ging ook niet helemaal voor 100% gemakkelijk...

dus eigenlijk hadden we al een soort "afgesproken" gisteravond: laten we maar lekker gaan  slapen in de hoop dat we ons morgen beter voelen. maar toch was het zo gezellig dat we alsnog - heerlijk sloom want meer konden we niet aan, haha - hebben geklust

jeetje dat ik dit tegen jullie zit te vertellen

Terug
Bovenaan