Ziek van de Mexicaanse griep prik

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is na de prik vorige keer behoorlijk ziek geweest.
veel spugen, geen eetlust en ten toppunt af en toe zwarte ontlasting.
ik dacht dat het buikgriep was, maar ineens hoorde ik een andere moeder met exact dezelfde symptomen alleen dan nog koorts erbij.
hoe reageerde jullie kinders?
en denken jullie dat het buikgriep was of de prik?
de huisarts wist het ook niet en liet het in het midden.
maar omdat we binnen kort voor de 2e moeten ben ik een beetje bang dat ie misschien nog heftiger reageert dan afgelopen keer.

groetjes!

hoi stinkmuis,

mijn dochter heeft vorige week ook de inenting gehad, maar heeft nergens last van gehad.
ze heeft wel gehuild (maar minder dan bij de vaccinatie), maar dat vind ik ook logisch.

ik zal het niet weten of het van de buikrgriep was of de prik.
ik denk haast van de prik, want ik hoor dat 1 op de 3 kinderen daar toch nog ziek van kunnen worden.
hoe reageert je zoontje op de inenting voor bmr?

Hoi stinkmuis,

Ons dochtertje van 14 maanden heeft ook nergens last van gehad. Hoewel ik dit wel had verwacht, heeft ze nergens last van gehad. Prima geslapen, gegeten, niets aan de hand.

Buikgriep heerst ook veel dus wat het precies is geweest ???

Mijn dochtertje van 9 maanden heeft ook nergens last van gehad. Het was zelfs niet rood op dr beentje. Ik had wel uit voorzorg een paracetamol zetpil gegeven voordat ze naar bed ging maar ik doe dat bij de tweede inenting niet denk ik.

Loïs heeft alleen verhoging gehad voor een dagje... maar van de prik kunnen ze echt geen griep krijgen, heb ik me laten vertellen... volgens mij is je kindje gewoon ziek geweest en heeft dit niets met de prik te maken.... bel anders de huisarts even die weten vaak meer!

dank je wel allemaal voor jullie reacties!
ik weet het ook inderdaad even niet meer, ik ga maar gewoon naar de volgende prik en geef de kleine een zetpil voor het slapengaan.
ben benieuwd....

Terug
Bovenaan